Gå til innhold

Soundstream forhandlere?

Ranger emnet

Corbin

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 190e

Siden det er mye snakk soundstream her...:D

Kan f.eks Tarantula 5 kanalen være bedre enn den gamle gode 5 kanlalen Continiuum / forsterkeren som jeg hadde før?

hallå alle sammen!!

etter å ha sitte og lest noe av dette her så kan jeg si at ut ifra bildene til Tarantula så er ic kretser som brukes i "spenningsfosterker" delen til nevte, i motsetning til Referanse 705S (Continiuum) så er både i denne og ellers i tidligere modeller (ClassA 3.0/6.0 ) et "eget printkort" med en classe A spennings forterker med diskrete og "parede" komponenter.

Antall utgangs transistorer (per kanal) i Tarantula er også færre... pluss en del andre ting, men bare for å gjøre det klart: jeg har alle di nevnte modlene og er kjempe fornøyd med de, selv om 6.0 måtte vike plass for en Adcom... (i bassen)

Hva som låtter best?? nja, tror mest at den største "forbedring" innen bil lyd er innen head units og tid comp med delefilter... skulle gjerne byttet min gammle H/D (pioneer) mot P9+tidkomp og fått en kjempe lydforbedring på gjenstående anleg...

mvh

:rolleyes:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... kanskje når jeg har litt bedre tid skal jeg redigere noen av bildene og legge de ut. Men du kan jo tenke deg at Inngangsterminalen inne i forsterkeren er på størrelse med en Nokia 6610 telefon. litt smalere men noe høyere. Og da snakker jeg om hver av de...

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf4

Heisann alle.

Må dessverre si meg enig med Tor S Aamodt BILTEMA er tingen.

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi.Disse har alt hihihihihihihih.

Såsåså, nå tror jeg vaskedama er ferdig med å tørke støv inne på det fine polstra rommet ditt. Hopp ivei, sånn ja, ikke lett med armene bundet på ryggen, og hjelmen er litt i veien.... Går så bra så.. *SLAM! Chaklikk* - Hmmm, brekker nøkkeln i låsen og hiver resten tror jeg, humtidum... :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig alltid hatt lyst til å ta ett komplett biltema anlegg (-cd spiller !!!!) og montert det skikkelig i en bil for så å sett hvor bra lyd man kunne ha fått ut av det, i motsetning til de fleste her så har jeg hørt ett par timer på ett komplett biltama anlegg så... alt er mulig :D

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Har egentlig alltid hatt lyst til å ta ett komplett biltema anlegg (-cd spiller !!!!) og montert det skikkelig i en bil for så å sett hvor bra lyd man kunne ha fått ut av det, i motsetning til de fleste her så har jeg hørt ett par timer på ett komplett biltama anlegg så... alt er mulig :D

Er vell ikke no problem det vell Lars, er det ikke biltema artikkler som sitter montert i Arosa`n nå da..

Tja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hillmeister

Er vell ikke no problem det vell Lars, er det ikke biltema artikkler som sitter montert i Arosa`n nå da..

Er du blind eller? Du ser vel at forsterkerene er fra Soundstream, de har jo ikke kosta på maling en gang! Men Biltemaforsterkerene er vel malt hvite og fine mener jeg å huske!:D

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider