Gå til innhold

Soundstream forhandlere?

Ranger emnet

Corbin

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tom-B

Aldri tenkt noe særlig på Soundstream men når jeg titta innom sida dems, må jeg bare bare si FY FAEN! Så jævlig rått utseende de har på forsterkera sine.. :eek: Dæven døtte.. Må si jeg ble litt forelsket der..

Etter det jeg har sett av bilder fra http://www.engen.tk så er de ganske RÅ inni også :)

Men ja, det er jo kult at til og med den billigste forterker serien faktisk har pent utseende.

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 190e

"Anger" smule på salg av vis en forsteker...*sukk*:eek:

Soundstream Arosa vet nok det..;)

PS! Hvordan er draget på Arosa`an Lars?? Der er vel ikke mye futt siden anlegget veier snart mer enn bilen..hihi:op

Du kan angre nå, regner med at han som kjøpte DaVinci`n er fornøyd....

Draget suger skikkelig... driver å sjekker litt gøy :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tom-B

Ja jeg så den siden her en dag.. Blir små fett det der.. :D

Bilen til Lars kommer til å skummelt moro å følge fremover, men med alle hans ideer kan det jo ta sin tid før den blir ferdig.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Etter det jeg har sett av bilder fra http://www.engen.tk så er de ganske RÅ inni også :)

Men ja, det er jo kult at til og med den billigste forterker serien faktisk har pent utseende.

Hadde du sett innmaten i monoblokka så hadde du fått perle på tuppen :D

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. SQ

Bilen til Lars kommer til å skummelt moro å følge fremover, men med alle hans ideer kan det jo ta sin tid før den blir ferdig.

mvh

Jeg tar ikke på meg all skyld for alle syke ideer...... Dyrt blir det uansett. Jeg får se hva jeg klarer å skaffe av deler utover høsten. Bagasjerommet blir prioritert først, det koster pæng å chromme masse stasj.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Bare vent til Vi får hjem Lars Ove sine Human Reign, det blir innmat for galninger det.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke på meg all skyld for alle syke ideer...... Dyrt blir det uansett. Jeg får se hva jeg klarer å skaffe av deler utover høsten. Bagasjerommet blir prioritert først, det koster pæng å chromme masse stasj.

Vel er man syk, så er man syk. Mange bruker en formue på piller og psykolog, du har dine metoder.

ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Begynner å få litt soundstream blod på tanna mi nå :D

Bare så dere SS (hihi:)) gutta vet, så har jeg bursag 1010 og da skal jeg handle bilstereo for masse penger :D Hint hint om tilbud når den tid kommer ;)

Da skal jeg ha alt, kabler, kondis, sub, front, forsterker osv. :D *glede meg*babyhmm?

Hadde jo selvsagt gledet mitt hjerte, men det er jo ingen tvil om at Audison som du og er meget begeistret for lager noen fantastiske forsterkere, så du vil ha litt av et valg å ta:D ;) .

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. SQ

Hadde jo selvsagt gledet mitt hjerte, men det er jo ingen tvil om at Audison som du og er meget begeistret for lager noen fantastiske forsterkere.

mvh

Hvilken land er Soundstream fra egentlig? Hvor produseres de? Og hvilken serie av komp. sett, sub og forsterker anbefales for mest musikalsk glede? (skal jo spille høyt en gang iblant også da :D)

Tenker prisklasse 2500-3000 for front, ca 3000 for sub og/eller 3000-3800 for forsterker (spørs om dere har en som kan drive både front og sub som f.eks. endel av Audisonene kan :))

Blir fort endel penger dette da :) Summen jeg kommer opp i blir ca. 23.700 kr. med det anlegget jeg leker med tanken på nå (da koster kablene 1400 kr (R/F komplett kabelsett fra bilradiospes.no), demping er inkludert (har veldig lav støy i Mercedes, men tenker på Focal Plain chant matter til 400 kr til kun dører), Blaupukt CD spiller med nav til 7400 er inkludert, 3000 kr. satt av til montering her og der er inkludert, Stinger kondensator til 1300 er inkludert...

Summen av disse diverse kostnadene blir 13.500 og da står jeg igjen med 10.200 :(

Disse 10.200 har jeg foreløpig tenkt til å bruke på 11" sub i kasse fra Focal til 3.800 kr. , 3-kanals Audison forsterker til 3.800 kr. og frontsett fra Focal til http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10922&PHPSESSID=a967c0bcbbf174901dbd44a21abbc96d !

Spørs om dere SS folka klarer utfordringen med et godt tilbud, hihi :)

Trådstarter, unnskyld avsporingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Hvilken land er Soundstream fra egentlig? Hvor produseres de? Og hvilken serie av komp. sett, sub og forsterker anbefales for mest musikalsk glede? (skal jo spille høyt en gang iblant også da :D)

Tenker prisklasse 2500-3000 for front, ca 3000 for sub og/eller 3000-3800 for forsterker (spørs om dere har en som kan drive både front og sub som f.eks. endel av Audisonene kan :))

Blir fort endel penger dette da :) Summen jeg kommer opp i blir ca. 23.700 kr. med det anlegget jeg leker med tanken på nå (da koster kablene 1400 kr (R/F komplett kabelsett fra bilradiospes.no), demping er inkludert (har veldig lav støy i Mercedes, men tenker på Focal Plain chant matter til 400 kr til kun dører), Blaupukt CD spiller med nav til 7400 er inkludert, 3000 kr. satt av til montering her og der er inkludert, Stinger kondensator til 1300 er inkludert...

Summen av disse diverse kostnadene blir 13.500 og da står jeg igjen med 10.200 :(

Disse 10.200 har jeg foreløpig tenkt til å bruke på 11" sub i kasse fra Focal til 3.800 kr. , 3-kanals Audison forsterker til 3.800 kr. og frontsett fra Focal til http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10922&PHPSESSID=a967c0bcbbf174901dbd44a21abbc96d !

Spørs om dere SS folka klarer utfordringen med et godt tilbud, hihi :)

Trådstarter, unnskyld avsporingen :)

Alle produktene utvikles i USA, men mye av det det rimeligere bygges i Korea etter strenge standarder. Dette er for å kunne holde konkurransedyktige priser.

Så lenge man har visse stendarder og disse blir opprettholdt, gjør det ikke noe om ting produseres i østen. Problemet er ofte at det benyttes alt for dårlige fabrikker uten skikkelig kvalitetskontroll.

Tilbudsgivningen overlater jeg til forhandlerne her.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo lest ting som:

"using thirty-two 230 volt bipolar output transistors, and twenty-eight 80 amp power supply transistors to deliver 2000 watts continuously into a four ohm load with lots of headroom!"

Fra http://www.soundstream.com , men klarer ikke helt å se det for meg.. Bilder? :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider