golfrider Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Heisann sveisann! Hvordan er det med fangerfestene forran.. Må jeg støtte opp motoren når jeg skal skru av støtfangeren (både plastikk og skinne)? Er den festet i motorfestene eller har jeg misforstått? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 bare å skru dem ut, de er skrudd i bjelkene foran for seg selv :) Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 okei dokei! takk for hjelpen:) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Selve fangeren og skinna er bare å skru av, støtfangerfestene (bjelkene som Vw Digger kaller dem) (som skinna er festet på) er festa med tre skruer, to i en størrelse som fester fangerfestet til resten av karroseriet og en som støtter opp motoren.. Tror størrelsene er 17 og 13, men husker ikke hvem som er hvem. :) Tenkte bare jeg skulle prøve å oppklare litt Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 to stk 17mm bolter på hver side undenifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 På min mangler i så fall de to små - for jeg må ha jekk under motor... og det har jeg hørt flere andre og som må ha ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 det må jeg og...det står også det i hayens boka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 jepp det er nettopp det det (e) gjør.. Gjorde det sist gang, men så nå at jeg hadde en slik liten bolt der også og prøvde uten (med sikring).. det gikk fint! sprøtt.., Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Jeg bytta de festene, hadde ingen problemer i det hele tatt, hverken på donorbilen eller min egen bil med at motoren ble løs.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg