Gå til innhold

Har du et prosjekt? Fortell!

Ranger emnet


Drift Addict

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.fensport.com engelsk postordrefirma. kun toyotatuning. har masse til ae86. understell (bla koni) , motorer, +++. bla komplette konverteringssett til 20v...., karosserideler. med mer.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er ikke til salgs lengre, nå er det lys i enden av tunnelen :) Hvorfor har ingen fortalt meg dette før? 4 dempere/fjærer,litt foringer og en diff så er jeg igang:D

De hadde tilogmed ombyggingsett til gassere o fryd! har 1100r gassere liggende, og en luring her inne mente det var bedre enn 45/48 "vanlige" gassere.. nå er ikke vinteren så lang og mørk likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ae86Levin

betalte 320$ for et set (4) kyb agx .Hakke hørt så mye fint om koni, alle t3 deler er billigere rett fra t3 i usa,skermer og skermbreddere får man fra filipinene;)

 

Dette må du fortelle mer om!

Er det mulig å få tak i noe som ligner J-Blood varer?

Synes ikke noe om kitet til vortex.

 

Hvor kjøpe T3, direkte fra prod. eller via nettsjappe?

 

Er det coil-overs du har fått tak i, og hvis så passer de inn bak uten modiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

De hadde tilogmed ombyggingsett til gassere o fryd! har 1100r gassere liggende, og en luring her inne mente det var bedre enn 45/48 "vanlige" gassere.. nå er ikke vinteren så lang og mørk likevel.

 

Det er de...rallycross-2-liter i Sverige bremset 238 hk med 48 Dell orto'er på...med ei Mikuni RS 38 -rekke bremset samme motor 254 hk,med bedre gassrespons og javnere drag i tillegg... ;) Men du må jo dyse de om da...det er ikke bare å skru på og forvente at Gud forbarmer seg over motoren din. Er litt jobb,men gir veldig bra resultater. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

Der var luringen jo :)

Kunne du forklart meg litt mer om disse gasserne og hva jeg må gjøre for å få de til å fungere optimalt på min 1,6l? de sto jo på en 1,1 sykkel så.. ? riktignok hadde denne sykkelen vesentlig mer effekt enn hva bilen har men.. hehe

 

Sannsynligvis trenger du litt større tomgangsdyser,og litt modding av mellomregisteret (høydejustering av nåla på vakuum-spjellet) og i ekstreme tilfeller må vakuum-signalet på spjellet moddes (enten ved bruk av stivere fjær eller borring/struping av hullet som slipper opp vakuum til spjellet). Ingen heksekunst,men det er veldig mye lettere å vise deg hva og hvordan enn å forklare det her. Hvor i Akershus holder du til? Så kunne jeg ha vist deg det isteden... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

men jobber i oslo så jeg kunne jo tatt med delene og fått et lynkurs? opprinnelig tenkte vi å hive motoren som sto i (4age) men nå vil jeg beholde den, hvem lager kammer? hva burde gjøres utenom det? porte topp er så inn i h.. dyrt.. noen forslag?

og hvem setter sammen gearkasser? har en i deler..

 

Det kan du...eller jeg kan ta meg en tur ut i Østlandet... :D Lest Bilsport? Om "Muppen"? Kan gjøre en deal med deg på det...jeg får laget kammer på mål (evt bare måle ut de du har for å se hva de er gode for..) ,og porting behøver ikke være dyrt ;)..

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

er ikke det en nissan? og hvor er det ikke dyrt å porte topper? hmm.. du må gjerne ta deg en tur på østlandet du:) hvor holder du til? så kan jeg jo lære deg å kjøre sykkel :D jeg og min tl skal vise deg bakdekk :)

 

Jo...men jeg har i praksis samme utstyr som Dr.Ernie brukte i den reportasjen...så da vet du hvor det ikke er så dyrt. ;)

 

Bor i Lillestrøm... Har du lest signaturen min,om hva slags sykkel jeg kjører...?:D:D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår