Gå til innhold

Har du et prosjekt? Fortell!

Ranger emnet

Drift Addict

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by rallyroger

dæven.. da er du riktig mann å gjøre en deal med da? og vet du åssen sykkel jeg kjører? :D

Kan hende...har hatt mye sykdomsproblemer i det siste året,som har gjort at det har dratt ut på tid med jobbene jeg har gjort før,men nå er det full gass.. :D

Tja...sa du ikke TL...da gjetter jeg på TL1000R...med trim? :)

Kasta deg inn på MSN... :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

har msn logget på jeg.. hva er adr din? og nei nei nei, tl 1000 s.. men med endel trim/ombygg :)

Håper du har styredemper på den da.. ;):D

Du står som frakoblet/skjult her... har ikke blokka alle ukjente kontakter,da..?

Brukte Yahoo-adressen min på MSN også... turboed1@yahoo.no

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE86 er levert med 4A-GZE origialt i Japan. Da het den Sprinter GTZ. Etter det jeg fant av info om denne, forstod jeg at den stod på samme understell som vanlig GT.

Går derfor ut fra at det blir som med MR2 (som også var levert med 4A-GZE og vanlig understell) at du bare må skaffe papirene fra toyota (og betale 2500 til....) da skal den gå igjenom!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

AE86 er levert med 4A-GZE origialt i Japan. Da het den Sprinter GTZ. Etter det jeg fant av info om denne, forstod jeg at den stod på samme understell som vanlig GT.

Går derfor ut fra at det blir som med MR2 (som også var levert med 4A-GZE og vanlig understell) at du bare må skaffe papirene fra toyota (og betale 2500 til....) da skal den gå igjenom!

Trur du tar feil 4agze har aldri vært orginalt i en ae86

men i en Levin/trueno GTZ ae92 med framhjuls trekk og i mr2 fantes dem.

Du kunne ha fått papirene av meg hvis ikke biltilsynet hadde tat dem.Men du kan jo ringe dem på hamar kansje du får dem,trur det er ok hvis din var 84 mod. åssen versjon av 4agze har du 88-90,90-91,92-95.med tvis?

Toyota ae86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker? siden jeg så det på hadde en liste over sjeldne toyotaer. det stod ae86gtz... Men det trenger ikke bety at det var rett allikevel...

Biltilsynet forlanger papirer med mitt chassinr, og modellnr på, så dessverre må jeg kjøpe. Men takk uansett!

Motoren som står i er fra 88/89 (rød og svart skrift. 2.gen med t-vis) importmotor fra japan. har gåt lite. i tilleg fikk jeg med en 1.gen (blå skrift) som har gått ca 200. åpnet den her om dagen, og den er helt ren innvendig! finnes ikke anntydning til slitasje!

drømmer om toda motorsport formula atlantic.... 240 hk..dragcar

Uansett skal jeg bestille papirer på bilen nå snart. da skal jeg få papirer på hvor mye hest bremsene er godkjent for. hvis de tåler inntil 165 hk (som 4A-GZE har) burde det vel ikke være noe problem å få registrer den med ombygging i vognkortet?

Edit: fant denne siden for AE86 GZE-konvertering. ser dessverre ut som AE86Levin hadde rett....:(

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant engang en side som solgte brukte formula atlantic motorer

trur prisenpå en som ikke starta var ca 12 000$

trd lager ikke alle delene lenger så det er nær sagt umulig å bygge en "ny" atlantic motor.

Toda lager ikke egentelig atlantic motorer men er nok nesten like bra.Dem selger også en 4AGE Competition Engine pakke til den nette sum av:$3,310:(

Toyota ae86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ae86Levin

Jeg har kjøpt alt mit over internet butikker bare å lete så finner dere nok no.Hvis du har en 88-89mod GZE med tvis har du 1gen

versjonen med 145 Hk orginalt.bilen din høres ganske fet ut må få se den en dag.

Noen som har noen skjermer ligende?gassere?det trengs....

Med fare for å drite seg ut, hvilken bil var det du ville se en dag? Jeg skjønte ikke helt hvem du snakket til?

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har netopp trillet min drifter inn i garasjen.

Det er en RX-7, 1.gen.

Specs:

12 A Turbo

Bilstein Understell

Høyrestyrt

Polyurethan foringer handlet og klar for montering.

ALT ! skal ut av interiør

Sveise bur (Bare å melde seg hvis du vil ha jobben).

Trenger lakk - og får det.

...så får vi se etterhvert....

mvh

Mazdafun Drifting Team

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en liten ide å legge ut hvilke deler vi har til overs? ikke mange med disse bilene så et lite samarbeid burde komme heldig ut.. jeg har en dør du har en skjerm-vi bytter osv? Har endel ruter,interiør,lister,gearkasser,mellomaksler,noen understellsbiter osv.. tips til hva som passer om hverandre mottas også med takk.. trenger panser og fanger... Noen som vet om et sett med skjermbyggere? eller noen som har en mal og kan lage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider