ReWrite Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Vet noen om noen fine eksemplarer? Kan strekke meg til 80k. Ellers vil jeg bare si at E34 er en nydelig bil, ikke like sportslig som en E30, men litt mer cruise faktor over den.. Uansett, har aldri kjørt en 525i, med 192 hk, hvordan er den? Sportstlig eller er den veldig "gubbete" ? Takker for alle svar! Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Halloen. Jeg har en 92mod 520i 24v til salgs.motoren må det skiftes register kjede på eller så kan du få taki en 525i og sette i den(som jeg hadde tenkt å gjøre)men det kom et lancia prosjekt til salgs som jeg absolutt skulle ha kjøpt og derfor selger jeg den igjen som den står.send mail til tktalle@start.no vis det er av innteresse så kan jeg maile bilder og mere info om bilen. mvh.Tommy kjos Talle 47416861 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg