kao Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 blir det stykt viss man lakker med mange "tynne" lag ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 nei.. smører du tykt på renner det. lakk tynt og i flere omganger! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Det første strøket skal være 75% dekk, altså du skal kunne skimte så vidt det er igjennom. Så venter du 5-10min og legger på et fyldig til slutt, 100% dekk. Bruker du sprøyte eller boks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 tenkte jeg skulle prøve å lakke biln, så det blir vel sprøyte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 legger du på veldig tynne lag vil vel det bli litt mer kornete og mindre blankt iom at du holder boksen/sprøyta lenger unna. nå er ikke jeg noen lakkerer, men det er hvertfall mine erfaringer :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg