Satrixen Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 http://www.photobucket.com :D Har fått bestilt deksler nå, men er spent å se hvordan du fikk det til! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Sånn... får sjå om det funka no da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 kor du fikk tak i deksela da? og ka du måtte gi for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Fikk byttet inn det settet jeg bestilte. Kostet vel ca. 2400kr for det settet til Golf IV. Synes det var like greit, da slipper jeg å begynne å kødde med jallaløsninger.. Men du kan sikkert få det bra uten disse dekslene også! Ble bra på bilen din synes jeg! :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Kjøper ikkje Hella Micro DE lys på VW da... stikk på bilextra... Dersom du e medlem av VW-audi klubben, og vise klubbkort får du dessuten 27% rabatt og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Spørsmål angående kobling: Driver å kobler nå etter Hella instruksjonene. Og ifølge den skal jeg koble en grå ledning inn på 58 på hovedlyset. Hvor sitter evt. dette releet?? Er ikke god til å finne noe med 58 på jeg men.. :eek: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Skjønner ikke det helt selv jeg. Men kan vi ikke bare koble den grå rett på batteri (styrestrømmen der det er strøm når tenninga står på?) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Jeg koblet den grå ledningen til parklys ledningen.. da får tåkelysa strøm når teninga står på. Jeg har også koblet til bryteren som fulgte med, slik at jeg har mulighet til å skru dem av. Men jeg lurer også på hvordan jeg skal koble for at tåkelysa skal skru seg av når fjernlysa er på. Noen som vet? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Kobl bare den grå ledningen rett inn på parklys ledningen. Da lyser det hele tiden når tenningen står på! :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Har ikke tåkelys i hovedlyktene jeg så kan derfor ikke koble de inn på tåkelys ledning.. Blinkinga sier du..? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg