Gå til innhold

Kongen Fra Øst ? Eller Hesten Fra Vest ?

Ranger emnet

LilleGud

Skyline R34 eller Ferrari 355  

93 stemmer

1. 1. Skyline R34 eller Ferrari 355

• Ferrari 355
      49
    • Skyline R34
      45

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by nitewlkr

Hva med en mulighet til.... "Jeg gir blanke faen... eller.no"

Har ikke kjørt noen av bilene og med mindre jeg blir lottomillionær så kommer det ikke til å skje heller...(og dersom jeg hadde blitt det ville jeg nok valgt andre biler fordet...)

:)

Muligheten til å gi faen gikk du glipp av når du gikk inn i tråden og postet! :D

Men det er et godt poeng.

Gøy å høre hva folk mener da.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

:)

Muligheten til å gi faen gikk du glipp av når du gikk inn i tråden og postet! :D

Men det er et godt poeng.

Gøy å høre hva folk mener da.

Nope... kan gå inn uten å stemme :D

de nevnte bilene er jo uoppnåelige for 99% av brukerene her (Og sikkert svært få om noen som har prøvd begge) så kriteriene for å velge er jo da borte spør du meg... men som du sa artig å se hva folk mener...

still begge biler til disp så skal jeg kunne ta ett valg... (selvsagt etter en laaaaang prøvetur:D :D :D )

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Nope... kan gå inn uten å stemme :D

de nevnte bilene er jo uoppnåelige for 99% av brukerene her (Og sikkert svært få om noen som har prøvd begge) så kriteriene for å velge er jo da borte spør du meg... men som du sa artig å se hva folk mener...

still begge biler til disp så skal jeg kunne ta ett valg... (selvsagt etter en laaaaang prøvetur:D :D :D )

Selvfølgelig blir det bare mer eller mindre velfunderte 'synsinger' men det er nå litt gøy likevel.

Melder meg også til sammenligningstest.. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

drømme gutten.. drømme!! hørt om d før?? hehe..

hva ville DU valgt da??? (om du klarer å drømme litt ;) )

Jeg er DuPLofil og drømmer kun om DuPlo :D :D :D

personlig har jeg mer sansen for f.eks Köenigsegg eller en CLK GTR.... men de er like uoppnåelige så blandt oppnåelige så stiller porsche høyt

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider