henningl Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Jeg har spurt før, og spør igjen... åssen er det med moldensere her inne? Flere "i"'inger som har oppdaget den store verdensveven det siste halvåret kanskje? Ser flere artige biler her i byen... hadde vært artig å hørt hva som befant seg under panseret / ekstraplasten / klistremerkene? ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 De fleste rånerne i Molde kommer jo fra områdene rundt Molde. Men det er et voksende bilmiljø her, det skal jeg være enig i. Det begynner å bli en del grombygg rundt her, men de fleste holder seg vel skjult (les:utenfor molde sentrum). Jeg har tenkt litt på å arrangere et lite WinterStreetMeet avd. møre og romsdal, men folk her oppe er så kjipe, de møter som oftest ikke opp på slike ting. Det er alt for lite rykter her oppenede i sør er jo alt basert på jungeltelegrafen og internett. Kjenner du folk som kunne hatt nytte av dette forumet, uten at de spamer oss med dustete "jeg skal banke deg og familien din"-poster, få de til å registrere seg! Livet deres kommer aldri til å bli det samme! Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Vet at det foregår en del ting ja.. men de er jo så forpult interne der de står side ved side på hydro og glaner.. Hadde håpet å få kontakt med noen lokale folk her liksom.. greit å ha noen man kan treffe også.. diskutere og få hjelp med bilen feks. :) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Jeg har jo møtt deg da. Det er jo en begynnelse :) Men seriøst, å få til noen rånetreff, kanskje ett i måneden eller noe, det burde ikke vært umulig. Jeg skulle ihvertfall stilt opp, og jeg kunne helt sikkert fått med litt folk fra kristiansund og omegn. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Skal ikke sjå bort i fra om at det kommer folk i fra sunndalsmafiaen å.. Jeg kommer i alle fall til Molde onsdagen, om det er noen som er ute å råner... :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Det er ikke utenkelig at jeg tar meg en tur.. hadde vært arti å truffet noen folk med skikkelig bil :) ikke bare kjedlige 200sx.. den driver jo bare på to hjul! :D Vi kan jo arrangere en bytte-dag, slik de gjorde i Oslo. Der var det vel 200sx, 323 GT-R, Impreza og S3? Hvis henning kommer, mangler vi bare S3, og den klarer vi oss vel meget godt uten? I verste fall kan jo Ola komme med S2`n sin :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by aWeX Vi kan jo arrangere en bytte-dag, slik de gjorde i Oslo. Der var det vel 200sx, 323 GT-R, Impreza og S3? Hvis henning kommer, mangler vi bare S3, og den klarer vi oss vel meget godt uten? I verste fall kan jo Ola komme med S2`n sin :D I verste fall faktisk :D NÅ først ble jeg fornermet :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Jeg er vel i det frekke hjørnet i dag :) Men en tur til molde på onsdag er planlagt... Henning og CodeMan er vel med? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Jeg kan stille en Subaru Justy! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Tja.. kan ta en tur å hilse på jeg.. :) Vet ikke om jeg har tid til å teste flere biler.. men-men.. sx'en er fri å teste for dem som vil (med forbehold :D ) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Jo da, er der i molde onsdagen jeg...Men når å hvor ?? Bare det ikke blir alt for sent.. Skal på nattskift kl 2100 :( Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Hvis jeg reiser direkte etter jobb er jeg i Molde rundt 17.00. Det er egentlig det samme for meg hvor vi møtes. Henning har vel forslag på et bra sted,siden han bor i Molde? Eller skal vi ta det på Shell, slik som sist gang? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Vi blir vel ikke så mange så vi kan ta hydrotexaco (det er den rett bortenfor stadion vel?).. er der rånerne henger fra før av.. kanskje vi får se noe VAG? 17 passer greit for meg, men kan ikke være lenger enn ca 18 tror jeg.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 ingen flere som vil være med da? Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Helt enig, hvorfor kan ikke flere bli med på vår sosiale happening? Det må jo være flere fra området som kunne tenkt seg å treffe andre bilfreaker... Kom ut av garasjen, sett deg i bilen og møt oss på RåneHydro på onsdag! Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg