Gå til innhold

molde

Ranger emnet

henningl

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by RaCk

hvis dere har et meeting rett over nyttår så kan jeg møte opp. =) 10-11. Rundt der.

:D

Det høres ikke umulig ut, men du må nok minne meg på det når tidspunktet nærmer seg. Jeg har helt sikkert glemt det innen da, dessuten kan det hende jeg er på jobb ett eller annet sted i norge....

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ferga over fjorden så kan jeg komme på Vestnes med en haug med Audier fra Ålesund :D :D :D :D :D Urquattro,90 quattro med S2-motor,S2 sedan,S2 avant,RS2,S4 avant,Coupe quattro med S2-motor,trimma A4 tq osv........:D :D :D :D :D :D :D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehehe! Hørtes "litt" sunnmøring det der ja... ;)

Robert: som tidligere sagt: klarer jeg bare å fikse meg jobb i bergen kommer jeg fortere enn svint.. Her råner bare alle gutta i storgata... i bergen er det ihvertfall rikelig med gode veier og race...

Forøvrig.. det er helt ufattelig irriterende hvor sakte disse rånerne skal skli gjennom sentrum.. hva er det som er kult ved å lage kø klokken 10 på søndagskvelden liksom. Utenfor byen kan du banne på at de henger oppi ræven på deg, men i byen går det så sakte at det er fare for å krepere før storgata er tilbakelagt.

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Forøvrig.. det er helt ufattelig irriterende hvor sakte disse rånerne skal skli gjennom sentrum.. hva er det som er kult ved å lage kø klokken 10 på søndagskvelden liksom. Utenfor byen kan du banne på at de henger oppi ræven på deg, men i byen går det så sakte at det er fare for å krepere før storgata er tilbakelagt.

Er sånn man loder vettu..

SAKTE - 20-30km/t og full musikk.. kike på damene.. og resten.. vet du ikke det? :P

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (323GT-R), Code-Man(Impreza GT) og Henningl(200 SX S13) møttes på Hydro(moldes råneplass). Henning hadde viktige ting å gjøre, han skulle "ta farvel" med dama da hun skulle reise samme dag. (jeg ville kalt det sex, men det er kanskje meg). Uansett, en helt korrekt prioritering :D

Jeg og Codeman fant ut at vi skulle leke oss på en stor parkeringsplass, og siden jeg hadde med DV-kamera måtte vi jo filme seansen.

Filmen vil etterhvert bli lagt ut på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en udugelig kompis som filmet (alle kompisene mine er udugelige :D ), så kvaliteten kan være ganske dårlig.

Kameraet til fattern hadde en nattfilmingsfunksjon, men bildet lagget noe helt jævli med den på. Dermed måtte vi filme på ordinært vis, og da kan det hende det hele er litt mørkt. Jeg har ikke sett på filmen selv enda, måtte legge meg tidlig i går pga jobbreise til stavanger i dag tidlig. Men jeg kommer til å få den redigert i løpet av 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider