Code-Man Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Er der nok i 17 tiden jeg :) No mere sunndalsmafia som skal være med ? ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Jeg kommer ikke.. Skal på møte på jobben i morra kveld :( Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Jeg kommer ikke.. Kjører bil bare på sommer'n. ;) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 hvis dere har et meeting rett over nyttår så kan jeg møte opp. =) 10-11. Rundt der. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by RaCk hvis dere har et meeting rett over nyttår så kan jeg møte opp. =) 10-11. Rundt der. :D Det høres ikke umulig ut, men du må nok minne meg på det når tidspunktet nærmer seg. Jeg har helt sikkert glemt det innen da, dessuten kan det hende jeg er på jobb ett eller annet sted i norge.... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Ta ferga over fjorden så kan jeg komme på Vestnes med en haug med Audier fra Ålesund :D :D :D :D :D Urquattro,90 quattro med S2-motor,S2 sedan,S2 avant,RS2,S4 avant,Coupe quattro med S2-motor,trimma A4 tq osv........:D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Henning: Jeg har sagt det før, og sier det igjen... DET ER KUN I BERGEN DET DER FUNKER!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Har dere gnetne sunmøringer ikke råd til å ta fergen over fjorden da?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Hehe,vi er ikke gretne!!Gidder bare ikke ta ferga over fjorden,kan jo tross alt komme folk i hvite frakker fra en institusjon som ligger litt lenger innover fra Molde.:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 hehehehehehe! Hørtes "litt" sunnmøring det der ja... ;) Robert: som tidligere sagt: klarer jeg bare å fikse meg jobb i bergen kommer jeg fortere enn svint.. Her råner bare alle gutta i storgata... i bergen er det ihvertfall rikelig med gode veier og race... Forøvrig.. det er helt ufattelig irriterende hvor sakte disse rånerne skal skli gjennom sentrum.. hva er det som er kult ved å lage kø klokken 10 på søndagskvelden liksom. Utenfor byen kan du banne på at de henger oppi ræven på deg, men i byen går det så sakte at det er fare for å krepere før storgata er tilbakelagt. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by henningl Forøvrig.. det er helt ufattelig irriterende hvor sakte disse rånerne skal skli gjennom sentrum.. hva er det som er kult ved å lage kø klokken 10 på søndagskvelden liksom. Utenfor byen kan du banne på at de henger oppi ræven på deg, men i byen går det så sakte at det er fare for å krepere før storgata er tilbakelagt. Er sånn man loder vettu.. SAKTE - 20-30km/t og full musikk.. kike på damene.. og resten.. vet du ikke det? :P Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Jeg (323GT-R), Code-Man(Impreza GT) og Henningl(200 SX S13) møttes på Hydro(moldes råneplass). Henning hadde viktige ting å gjøre, han skulle "ta farvel" med dama da hun skulle reise samme dag. (jeg ville kalt det sex, men det er kanskje meg). Uansett, en helt korrekt prioritering :D Jeg og Codeman fant ut at vi skulle leke oss på en stor parkeringsplass, og siden jeg hadde med DV-kamera måtte vi jo filme seansen. Filmen vil etterhvert bli lagt ut på forumet. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 "Lode"? tror det kalles "Dorge" her i byen, men er vel akkurat det samme.. Og, ja.. regner med forståelse for mine prioriteringer ;) Jeg filmet nok ikke noe, men ser frem til å se filmen deres awex :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Det var en udugelig kompis som filmet (alle kompisene mine er udugelige :D ), så kvaliteten kan være ganske dårlig. Kameraet til fattern hadde en nattfilmingsfunksjon, men bildet lagget noe helt jævli med den på. Dermed måtte vi filme på ordinært vis, og da kan det hende det hele er litt mørkt. Jeg har ikke sett på filmen selv enda, måtte legge meg tidlig i går pga jobbreise til stavanger i dag tidlig. Men jeg kommer til å få den redigert i løpet av 14 dager. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Skal bli morro å sjå når filmen kommer :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg