Mammut89 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 lurte jeg på også Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Perel Import Og hvor ble det av bilen Rizla? Motorhavari... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by RiZLa Motorhavari... wankel på sitt beste? ;) så på ønskelisten din står, stor elektrisk kjølevifte, større oljekjølere, elektronisk styrt vannpumpe? ;) hvis det er noen trøst koster det vel ikke så mye å fikse Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Jay wankel på sitt beste? ;) så på ønskelisten din står, stor elektrisk kjølevifte, større oljekjølere, elektronisk styrt vannpumpe? ;) hvis det er noen trøst koster det vel ikke så mye å fikse Hele motoren blir nok byttet ut... Det er ikke min bil heller så.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Spørsmål : Bilen blir drit fet inni... Fint bygga anlegg. Men hvordan blir det med utsende på bilen??? Er ikke mange som lar seg fange av en orgila Rx7 for tiden... Finnes jo så mange som er drit pene og kule i utsende... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by HiiP Spørsmål : Bilen blir drit fet inni... Fint bygga anlegg. Men hvordan blir det med utsende på bilen??? Er ikke mange som lar seg fange av en orgila Rx7 for tiden... Finnes jo så mange som er drit pene og kule i utsende... Blir nok etterhvert et C-west bodykit, sammen med Volk Racing eller Blitz felger... Vinge er fy-fy.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by RiZLa Blir nok etterhvert et C-west bodykit, sammen med Volk Racing eller Blitz felger... Vinge er fy-fy.. ;) Hmm jeg har tilfedighvis et C-West body kitt å selge. Brukt men, billig. Jan-Tore 41256609 Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by RiZLa Hele motoren blir nok byttet ut... Det er ikke min bil heller så.. ;) Det var nok ikke motorhavari allikavel ble det funnet ut nå, var bare en vakumslange som var problemet... ;) Så nå er den i orden... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by RiZLa Det var nok ikke motorhavari allikavel ble det funnet ut nå, var bare en vakumslange som var problemet... ;) Så nå er den i orden... :) Ja er ikke det typisk.................kunne ikke du funnet ut det før!! Trodde du var motorkyndig jeg:D ;) mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Update please? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Et spørsmål: Hvis 4 ungdommer kaster seg inn i denne blå riskokeren og kjører til RIMI for å handle inn til helgen. Pizza, brus, chips, øl etc etc. Hvem må ta bussen hjem igjen da? For det er jo ikke noen plass å sette posene, vel? Hvor gjør en av handleposene? :D Kanskje de tar pappa`s bil til RIMI? Han har kanskje stasjonsvogn med originalt Blaupunkt-system. :op Pent resultat allikevel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Morel, hva mente du med det? Skjønte ikke greia... Du sikta til RX-7'en tror jeg men... Pappas stasjonsvogn og orig. Blaupunkt, wtf?? Btw, er litt nysjerrig på de høyttalerne du fører, har link til info-side elns? Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Morel Et spørsmål: Hvis 4 ungdommer kaster seg inn i denne blå riskokeren og kjører til RIMI for å handle inn til helgen. Pizza, brus, chips, øl etc etc. Hvem må ta bussen hjem igjen da? For det er jo ikke noen plass å sette posene, vel? Hvor gjør en av handleposene? :D Kanskje de tar pappa`s bil til RIMI? Han har kanskje stasjonsvogn med originalt Blaupunkt-system. :op Pent resultat allikevel! Det er bakseter i bilen... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Update please? :) Tja... er det noe å "update" da? Bilen står vel til vinterlagring på Midsund i Møre og Romsdal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 hehe, evig fint bygge! kan vi få se bilder av hvordan dette er gjort FØR du mekka den topp plata? og mens du monterer basskassa? er lyden ubeskrivelig, hvilken prisklasse da? - fine saker, hvordan er det ellers inne i bilen? resten av fronsettet, hvordan ble monteringen.. har du en "mal" på den diskant saken din... ? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg