Gå til innhold

Soundstream RX7

Ranger emnet

RiZLa

Anbefalte innlegg

Originally posted by prizma

hehe, evig fint bygge!

kan vi få se bilder av hvordan dette er gjort FØR du mekka den topp plata? og mens du monterer basskassa?

er lyden ubeskrivelig, hvilken prisklasse da? - fine saker, hvordan er det ellers inne i bilen? resten av fronsettet, hvordan ble monteringen..

har du en "mal" på den diskant saken din... ?

Skal se om jeg finner noen andre bilder...

Er bilder på førstesiden av monteringen av frontsettet...

Lyden er meget bra ja, men bilen er så skranglete foreløpig, så ting må dempes endel...

Har ingen mal på diskanthuset, er laget for frihånd uten noe som helst mal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by RiZLa

Skal se om jeg finner noen andre bilder...

Er bilder på førstesiden av monteringen av frontsettet...

Lyden er meget bra ja, men bilen er så skranglete foreløpig, så ting må dempes endel...

Har ingen mal på diskanthuset, er laget for frihånd uten noe som helst mal...

det er ikke noe mål på "kassen" til denne diskanten?

kunne du kort sende en PM og fortelle hvordan det er gjort? jeg har bildene, men det ser vanskelig ut ;) - jeg ahr aldri rørt noe med glassfiber før...

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

det er ikke noe mål på "kassen" til denne diskanten?

kunne du kort sende en PM og fortelle hvordan det er gjort? jeg har bildene, men det ser vanskelig ut ;) - jeg ahr aldri rørt noe med glassfiber før...

Har ikke noe mål på den..

Brukte den originale plast braketten ved speilet, limte derretter på den øverste delen av en 0.5l cola flaske, og begynte deretter å sparkle og pusse på harde livet..

Dette er mye jobb...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe mål på den..

Brukte den originale plast braketten ved speilet, limte derretter på den øverste delen av en 0.5l cola flaske, og begynte deretter å sparkle og pusse på harde livet..

Dette er mye jobb...!!!

ok, cola flaske SMART ;)

tusen takk, og lege mye glasfiber? malings sparkel?? hvilken type?

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bakseter i bilen... :D

Men hvis det er 4 personer som sitter i bilen da? hehe

Jeg mener å provosere frem en liten diskusjon her.

Jeg synes det er greit å bygge et fancy bagasjerom, men det må også (etter min mening) kunne brukes til tyngre handleturer til IKEA og RIMI.

Det er en fordel å bygge slik at en ikke kan komme til å skade elementer etc etc i bagasjerommet.

Jeg har mange løsninger på dette!

Pent resultat, men lite brukervennligt for "mannen i gata".

Hva angår "pappas stasjonsvogn med Blaupunkt" var bare et eksempel på lik linje med at "når en er gammel nok så er en gift, har 2,5 unger, stasjonsvogn og hytte på fjellet". Dette er norsk statistikk satt ut i praksis.

Skønnte du den? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Morel

Men hvis det er 4 personer som sitter i bilen da? hehe

Jeg mener å provosere frem en liten diskusjon her.

Jeg synes det er greit å bygge et fancy bagasjerom, men det må også (etter min mening) kunne brukes til tyngre handleturer til IKEA og RIMI.

Det er en fordel å bygge slik at en ikke kan komme til å skade elementer etc etc i bagasjerommet.

Jeg har mange løsninger på dette!

Pent resultat, men lite brukervennligt for "mannen i gata".

Hva angår "pappas stasjonsvogn med Blaupunkt" var bare et eksempel på lik linje med at "når en er gammel nok så er en gift, har 2,5 unger, stasjonsvogn og hytte på fjellet". Dette er norsk statistikk satt ut i praksis.

Skønnte du den? :D

hvorfor i huleste tror du de kjøpe en mazda sportsbil da? hallO! våkne ;)

skulle de hadla med den bilen de skulle kjøpt ville de sikkert valgt noe annet! - typ passat eller noe.. think man think!

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Morel, hva mente du med det? Skjønte ikke greia... Du sikta til RX-7'en tror jeg men... Pappas stasjonsvogn og orig. Blaupunkt, wtf??

Btw, er litt nysjerrig på de høyttalerne du fører, har link til info-side elns? Takker.

Send meg en PM med din e-postadresse.

Mailboksen din er full!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Morel

Hva med at det er kjærringa`s jobb og den kassa med pils jeg trenger til helgen går fint inn på gulvet foran i Seat`en ;)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tosk

hei, er soundstrem annlegg bra? pris på subber osv? mang watt? ble d "lukket" kasse da lr? ser ingen port, men me tanke på volumet MÅ d jo være lukket? :) KONGE bygge =)

Soundstream er BRA! Prisene.. hmm... hehe.. finner du her:

http://www.musicaltransparency.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider