bjirn Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Heisann... Noen som vet om det er "universal-papirer" på senkesett med TÜV, dvs om du har 2 sett med f.ex Jamex 35mm, så funker papirene til det ene på begge fjærene? Eller er det forskjellige nr på alle? Hvis det er samme, noen som har papirer på Jamex 35mm som har lyst å dele med meg? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 ja de kan du kjøpe på biltema.... Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Sitat Originally posted by kidn ja de kan du kjøpe på biltema.... selger de tüv på biltema? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GetawayDriver Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hei, har tuv godkjenning til senking av e30,men det er apex. Hvis du har bruk for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Les av numrene på fjærene? Det er ikke samme nummer fremme som bak...er det et 40/35 senkesett jamex så er det mulig du har det samme som meg. Har tenkt å anskaffe meg disse papirene selv, så jeg kan sikkert ta en kopi når jeg får mine papirer. Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Sitat Originally posted by Rallykongen Les av numrene på fjærene? Det er ikke samme nummer fremme som bak...er det et 40/35 senkesett jamex så er det mulig du har det samme som meg. Har tenkt å anskaffe meg disse papirene selv, så jeg kan sikkert ta en kopi når jeg får mine papirer. Er de ja, skulle helst hatt de for 2 uker siden :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Noen som har numrene till jamex-settet da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 På fjærene forran var nummeret 100055, men jeg kom ikke til bak uten å jekke opp nazistålet, så da venter jeg til jeg må skifte til vinterdekk med å finne nummeret bak. Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Sitat Originally posted by bjirn selger de tüv på biltema? gå på biltilsynet å si duskal ha papirer på det senkesettet som står på bilen din for det har du ikke... og så peker du på bilen:cocain: Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg