sony Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 hvordan er det å tilpasse den takspoileren som skal på de poloene(6N)over 96mod over på de under96mod? med tanke på den lille "spoileren" som er på luka org. :rolleyes: Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Er det no "spoiler" på disse org? Skjønner at du mener en liten "vipp" bakpå luka,men har aldri sett forskjellen..... Jeg har mont JE-Design spoiler på min og min er 97 mod......si ifra hvis du trenger delenr så kan jeg ta en titt.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 så du mener spoileren passer både på de med og uten vipp på bakluka?? JE Design stor justerbar Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Er ikke sikker på om jeg har vippen men min er jo en 97 mod så da mener du vel at jeg har den og da burde den vel passe begge? Vet at det finnes en liten og en stor.........jeg har ikke justerbar...bare plæstikk fantæstikk...... Se bilde på http://members.cardomain.com/polo6ndude........... Men jeg kan leite i noen gamle bilder for å finne ut om jeg har vippen hvis du vil......men da snakker vi papirbilder......Kan sjekke seinere i uka hvis du vil...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 det hadde vert fint.:D Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hm....dette tok sin tid.......er ikke inne her hver dag...men bedre seint enn aldri...... Fant et bilde fra 2.Mars 2001 (2 dager etter at jeg henta bilen i langtvekkistan) og der ser det ut som bilen har den berømte "vippen"....bildet er tatt litt langt unna,men jeg er 85% sikker på at det er vipp på den. På spoileren står det(under): JE-DESIGN HECKSPOILER VW POLO 6N Typ-nr: JE6N30 Intern-nr: JE6N31 Håper dette var til hjelp.......... :-) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 fikk kjøpt en orginalspoiler fra danmark nå i forige uke. så skal se hvordan det blir med den på Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ikke for å være negativ,men hvis det er den lille som sitter liksom "bakpå" luka og ikke rundt kantene på luka så er ikke den mye pen,men det er jo bare min mening da.....Få inn et bilde så for det er på!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg