Gå til innhold

treig til aa starte etter natten

Ranger emnet

lazzario

Anbefalte innlegg

Bare lurte paa om noen har opplev samme problem som meg..

Startet her en tidlig morgen for ca 1 mnd siden. Jeg stod opp til vanlig tid, klokka 5 om morgenen. Er i HM Kongens Garde, og maa tidlig inn til Oslo. Det hadde regnet litt og var ratt ute. Men bilen ville nesten ikke starte. Aldri hatt noe problem med dette f0r. Bilen har ALLTID saa lenge jeg har hatt den ( 3 aar ) startet paa f0rste fors0k, om det saa har vaert -25 grader ute. Senere har dette ogsaa vaert et problem. Men aldri om dagen, da den har staatt ute og det har vaert varmere ute. Da merker man det ikke! Kun om morgenen, og det er litt raatt ute. Den fusker da ogsaa litt ca 1 minutt til den kommer ordentlig i gang.

Har h0rt litt diverse rundt, og noen mener det er jordinga til batteriet, andre mener det er starteren osv..

Men det jeg ikke forstaar da er at starteren gaar jo fint rundt og den drar lett som bare det, saa er jp heller ikke det at den mangler str0m.

Maa pr0ve aa fikse dette f0r det begynner aa bli mer h0st ute, slik at jeg plutselig ikke bare staar der en dag..

Bilen er en 91 mod Golf II Pasadena. ( Siste 2érn som ble laget ). Den har gaatt 118 000. Pent kj0rt. Skiftet reimer og olje og har faatt den servicen den har trengt. Ellers pent kj0rt!

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss det er en pasadena er det vell 1,8i ?

Når bilen sviver ta å ta tak i røren som går til luftfilterboksen å brekk/bend forsiktig på den. vis bilen dauer/fusker da er det mulig det er flensen til monojetronicen som er gåen.

Ellers kan det være pluggkabler eller fordelerlokk og rotor.

Det er vertfall ikke noe med starteren viss den fusker 1 minutt etter du har startet den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider