Gå til innhold

S: 16V Turbo/G60 Custom innsugs manifoil

Ranger emnet

Rallye

Anbefalte innlegg

Ønsker å selge denne Den er custom laget

til 16v G60 (g60 gasspjeldet passer rett på)

Det er laget til vakumuttak til alle nødvendige ting.. ecu, fpr, osv

Prisen er noe stiv men det er grunnet kvaliteten..

Den vill gi bedre moment og bedre respons.

Prisen er: 4500 den har aldri blitt brukt

Selges ikke under denne prisen/ det er kost pris..

mainifoil16v.jpg

mainifoil16v2.jpg

mainifoil16v3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Er det garasjemekk eller er det et firma som har designet og utviklet det?

Det er ikke noe garasje mekk. når jeg kommer hjem i fra ferie kan jeg skrive noe mer informasjon.. har det på pcen der.

Det er godt mulig det er et modifisert 5syl manifoil. Men den skal være av god kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

håper du ikke mener med topic og det som er qoutet at den passer på G60 også....

jo, men du må bare ta vekk torpedoveggen først.. ;)

det var vel ment at den passer til 16v g60, som ikke har noe likhet med vanlig 8v g60 hva det gjelder innsug.

Rallye: ikke for å være krass, men er ikke det litt stivt med 4500,- for dette? Jeg kjøpte et 3b innsug for ca 1000, og det koster meg ikke 3500,- for å få sveiset det om til 4 cyl med g60 flens..?

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

jo, men du må bare ta vekk torpedoveggen først.. ;)

det var vel ment at den passer til 16v g60, som ikke har noe likhet med vanlig 8v g60 hva det gjelder innsug.

Rallye: ikke for å være krass, men er ikke det litt stivt med 4500,- for dette? Jeg kjøpte et 3b innsug for ca 1000, og det koster meg ikke 3500,- for å få sveiset det om til 4 cyl med g60 flens..?

Ikke tatt på noen som helst kvass måte heller..

Denne skal være laget for 16V G60 spesifikt jeg selger den for en kompis han ville ikke selge den viss han ikke fikk det han ga for den..

Men viss ingen er intereserte så får han beholde den.

Får se eksakt hva det er når jeg får lest/lagt ut dataene på innsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider