Rick Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Svigerbroren min har vært og handlet seg en grønn Olds Cutlass Cruiser stasjonsvogn fra 79, så nå starter søken om info om bilen. Fikk vite av han som solgte bilen at denne har vært i Amcar for 5 år siden, og har sin opprinnelse i Mo i Rana. Noen som har så gamle Amcar liggende og slenge, og kan se igjennom i hvordan nummer bilen var? Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Så fort igjennom 1998-2001, men jeg så ingen Olds Cutlass Cruiser st.vogn fra -79.. Vi snakker om reportasje eller?? Eller er det snakk om i bakgrunnen på et treff-bilde??, hehe (Tror jeg har komplette årganger fra 1987/1988 fram til i dag, så hvis den har vært der kan jeg sikkert hjelpe deg, må bare vite litt mer hva jeg skal se etter...) Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Så igjennom hele '99 litt rolig (mimre), prøvde å legge merke til ting i bakgrunnen på bilder, og så igjennom annonsene (med bilde) bak i bladet. 0 treff.... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Eneste Cutlass cruiseren jeg kunne se i arkivsøket til Amcar, var en 1981 modell som var i nr. 5 i 1990. Du kan søke i Amcar arkivet her: http://w3.amcar.no/cgi-ph/amcar/bilpresentasjon ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Rick Svigerbroren min har vært og handlet seg en grønn Olds Cutlass Cruiser stasjonsvogn fra 79, så nå starter søken om info om bilen. Fikk vite av han som solgte bilen at denne har vært i Amcar for 5 år siden, og har sin opprinnelse i Mo i Rana. Noen som har så gamle Amcar liggende og slenge, og kan se igjennom i hvordan nummer bilen var? Var nok bare et salgstriks "Jævlig bra bil! Vært i Amcar og greier!" hehe... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Hot Rod Var nok bare et salgstriks "Jævlig bra bil! Vært i Amcar og greier!" hehe... Ingen repo på slik bil noen sinne trur jeg.eventuelt i 79 da de var nye og Amcar prøvde de Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggy Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Mener å ha sett en reportasje i AMCAR om en ombygget Cutlass Cruiser (antrasittgrå?) for noen år siden jeg også. At det er 14 år siden synes jeg høres mye ut. Samtidig passer det litt med koblingen til Doc-olds. Har på følelsen at det var omtrent da de hadde reportasjene om Rampage-prosjektet. Skal en tur til gamle trakter i helga, og får kanksje tatt en titt i gamle blader... Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg