Gå til innhold

Video : Drifting på Lånkebanen, m pug og bmw :D

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

Originally posted by rakanishu

Mirror oppe:

ftp://rakanishu.ath.cx:54/driftfun-com-laankebanen-norway-drifting-2004-divx.avi høyreklikk -> lagre mål som...

Hvis du sitter bak en firewall som har sperret port 54 vil du ikke få lastet ned fra denne filserveren.

Fy Fader helt konge. Laster ned nå.:D :D dette gik litt fortere ja.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da har jeg sett filmen. har bare en tin og si........... HELT BEST. dritrå film, det var verdt all venting, irritasjon og vond neve.

Forstår ikke hvordan du kan si at kjøringa til hersker hans er kjedelig. Kjempe rå film. stå på

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet film, og fet kjøring som alltid! :)

Merkelig at ingen har kommentert at det fosser bensin ut av tank lokket til hersker hans :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen ble jo tøff når Pudding fikk brukt redigeringsmagien sin på råmaterialet, helt sjef.

Jeg drifter litt mye med en hånd på rattet ja, vet at det er en uvane, men jeg bruker den andre til å holde meg fast litt i sete noen ganger i mangel på sidestøtte :). Merka det når jeg prøvde bilen til en kompis som har skikkelig bøttesete at jeg hadde den andre hånda mere på rattet.

Bensinlekkasjen ja. hehe. oppdaget jo den på Rudskogen da jeg ble flagget av pga det. byttet pakning på fyllelokket og satt på en liten gummislange som hadde hoppet av fylle røret. Troddet det var fikset da men det er tydligvis et større hull et sted. hehe. Skal bytte tank før jeg skal på banen igjen hvertfall.

Vi kunne gjerne prøvd å drifte litt nærmere for min del. Men jeg hadde ikke lyst til å legge meg nærmere å risikere å dulte borti den gule BMWn

til Odd Magne som jeg hilste på for første gang rett før vi prøvde oss på litt parallelldrifting, bilen hans var jo ganske pen og.

Så var jeg litt nysgjerrig på hvordan PuddingPugen var å drifte. Peugeouten føles hakket vassere enn min. Men man må jobbe litt mere pga turboen. Lettere å drifte med motor med respons uten turbo vil jeg påstå , lettere å justere hjulspinnen akkurat når du vil. Så er det lett at det blir for bredt når ladetrykket kommer, så man må være rask med å gå av gassen litt når man hører turboen plystre litt ekstra. Men Bilen var herlig å drifte med syns jeg . Med stivere fjærer nye dempere og stivere krengestag blir bilen knall tror jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Filmen ble jo tøff når Pudding fikk brukt redigeringsmagien sin på råmaterialet, helt sjef.

Jeg drifter litt mye med en hånd på rattet ja, vet at det er en uvane, men jeg bruker den andre til å holde meg fast litt i sete noen ganger i mangel på sidestøtte :). Merka det når jeg prøvde bilen til en kompis som har skikkelig bøttesete at jeg hadde den andre hånda mere på rattet.

Bensinlekkasjen ja. hehe. oppdaget jo den på Rudskogen da jeg ble flagget av pga det. byttet pakning på fyllelokket og satt på en liten gummislange som hadde hoppet av fylle røret. Troddet det var fikset da men det er tydligvis et større hull et sted. hehe. Skal bytte tank før jeg skal på banen igjen hvertfall.

Vi kunne gjerne prøvd å drifte litt nærmere for min del. Men jeg hadde ikke lyst til å legge meg nærmere å risikere å dulte borti den gule BMWn

til Odd Magne som jeg hilste på for første gang rett før vi prøvde oss på litt parallelldrifting, bilen hans var jo ganske pen og.

Så var jeg litt nysgjerrig på hvordan PuddingPugen var å drifte. Peugeouten føles hakket vassere enn min. Men man må jobbe litt mere pga turboen. Lettere å drifte med motor med respons uten turbo vil jeg påstå , lettere å justere hjulspinnen akkurat når du vil. Så er det lett at det blir for bredt når ladetrykket kommer, så man må være rask med å gå av gassen litt når man hører turboen plystre litt ekstra. Men Bilen var herlig å drifte med syns jeg . Med stivere fjærer nye dempere og stivere krengestag blir bilen knall tror jeg.

Har bilen din blitt glad i olje forresten? Syntes det så ut som at det røyk kraftig av og til..

Bøttestol kunne jo vært en bra investering for deg også da, siden du har planer om å fortsette virker det som :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bænzin ja. Satt og så på detta je å.. hehe..

1. Jeg har ingen ferdig bil sjøl og har ikke sladda med RettWD på asfalt engang, og kjøringa var jo seff bra og rå å se på, MEN det ser for meg mer ut som sladding enn drifting. Men igjen, rått å se på, og man må jo byne ett sted! ;) Stå på! Synes det er kult at NOEN har fått ut fingern :) Men jeg kommer etter, så pass dere!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig filming, klipping og kjøring... Ingen tvil om at Pudding er ledende i landet på bilfilm-produksjon, ihvertfall i lavbudsjett-klassen ;)

Det er også godt å se at mens noen har det i kjeften og snakker om hvor rå de skal bli på drifting, så tar andre ansvar og iverksetter med den redskapen de har til rådighet, selv om det ikke er stereotype driftebiler.

Lånkebanen så jo artig ut også selv om den sikkert ikke er optimal for tradisjonell banedrifting, men kuperingen gjør det vel litt greiere å komme ut med bakdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Har bilen din blitt glad i olje forresten? Syntes det så ut som at det røyk kraftig av og til..

Bøttestol kunne jo vært en bra investering for deg også da, siden du har planer om å fortsette virker det som :)

Har kjøpt meg ny sprekere bil (egentlig eldre bil da) med mere sidestøtte :) da får jeg forhåpentligivs mere røyk og klarer å holde driften og kontraene mere inn til neste sving. Må jo prøve å dra på litt mere.

Bilen bruker en liter olje på en dag på banen ja

Selv om det ikke er så spektakulært som Japanerne og Fredrik Sørlie enda må det vel være lov å kalle det for drifting? Jeg prøver meg hvertfall på drifteteknikene som "lift off" "shift lock" "power over" (selvfølgelig) "feint drift" (scandinavian flick) må jeg prøve å bli litt bedre til å bruke da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sålenge vi får ut ræva før svingen, eller iallefall før første kvartedeleen av svingen er det drifting...

Seff jeg sladder mer enn jeg drifter... Da jeg ikke er god nok ennå... Men øvelse gjør mester, og jeg synes selv jeg gjør fremskritt...

De videoene du får se fra japan er IKKE amatører, men folk som har drevet med dette i 10 år.. ikke ett år ;)

Ellers takk for mye bra feedback :)

Mer drifting video er "i pressa"

;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe film ! Virkelig bra klippet og redigert. Når det samtidig er rå kjøring så blir det gøy.

Hersker Hans har jo virkelig draget på driftinga.

1. Jeg har ingen ferdig bil sjøl og har ikke sladda med RettWD på asfalt engang, og kjøringa var jo seff bra og rå å se på, MEN det ser for meg mer ut som sladding enn drifting. Men igjen, rått å se på, og man må jo byne ett sted! Stå på! Synes det er kult at NOEN har fått ut fingern Men jeg kommer etter, så pass dere!

Hvorfor var ikke dette drifting ? Fordi det mangler klistremerker og bilene ikke er japser ?

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Kjempe film ! Virkelig bra klippet og redigert. Når det samtidig er rå kjøring så blir det gøy.

Hersker Hans har jo virkelig draget på driftinga.

Hvorfor var ikke dette drifting ? Fordi det mangler klistremerker og bilene ikke er japser ?

Hey hey hey jeg har nå DoriPug på panseret lol lol lol

Edit: Anngående drifting og ikke

Se videon litt nøye

Også prøver du å finne forskjell på kjøringa til Peugeot og BMW Kontra Opel Mantaen..

Her tror jeg vi har en klar forskjell på Drifting som pug og bimmer prøver på, og Slædding som mantaen driver med...

Beklager om noen føler seg snytt av Opel Mantaen i en "driftefilm" men jeg synes selv den var så heftig at den fortjente å komme med på video!

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider