Gå til innhold

Video : Drifting på Lånkebanen, m pug og bmw :D

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Hersker Hans

Har kjøpt meg ny sprekere bil (egentlig eldre bil da) med mere sidestøtte :) da får jeg forhåpentligivs mere røyk og klarer å holde driften og kontraene mere inn til neste sving. Må jo prøve å dra på litt mere.

Bilen bruker en liter olje på en dag på banen ja

Selv om det ikke er så spektakulært som Japanerne og Fredrik Sørlie enda må det vel være lov å kalle det for drifting? Jeg prøver meg hvertfall på drifteteknikene som "lift off" "shift lock" "power over" (selvfølgelig) "feint drift" (scandinavian flick) må jeg prøve å bli litt bedre til å bruke da.

Du kan ikke bare si A å droppe B her nå :D Hva slags bil har du kjøpt?

`

Jeg synes det jeg så var bra drifting jeg..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manta er rått, men den sorte i filmen var urstygg! Rå motor, men denna tupperware-avdelingen på bakstussen.. Hver sin smak.

Arild sa: Hvorfor var ikke dette drifting ? Fordi det mangler klistremerker og bilene ikke er japser ?

Tja, åssen skal jeg forsvare/forklare meg a? hehe...

Jeg vil like gjerne se en euro-trash som drifter som en riskoker! Jeg er ikke rice-fanatiker, men ønsker både AE86 og Ascona velkommen!

Som jeg også sa samtidig; jeg har jo ikke prøvd sjøl - så jeg skal ikke si å mye egentlig. Og jeg setter pris på at noen har startet!Det er ikke DET jeg klager på. Bare at jeg ser ikke på "bare" å gi på ut av svingen som drifting.

Jeg så noen fete combo's av Hersker Hans der han drar med seg returen på første sving inn i neste sving. DET ser skikkelig bra ut! :)

Og enda en gang; ja jeg vet at man må jo byne et sted. Tipper dere begge hadde det grisefett på bana.

Pudding: Bra filming, men kanskje stykke opp en smule mer? Så det ikke ser ut som samme svingen 100 ganger på rad? Men jeg kan skjønne at det blir vanskelig uten et japansk cam-crew :) De viser jo EN sving/scene 4-5 ganger i forskjellige vinkler :-D

Men man tager hva man haver og jeg koste meg også storartet! Så den to ganger på rad første gangen!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skody

Pudding: Bra filming, men kanskje stykke opp en smule mer? Så det ikke ser ut som samme svingen 100 ganger på rad? Men jeg kan skjønne at det blir vanskelig uten et japansk cam-crew :) De viser jo EN sving/scene 4-5 ganger i forskjellige vinkler :-D

Men man tager hva man haver og jeg koste meg også storartet! Så den to ganger på rad første gangen!

Lånkebanen har bare 5 svinger....

Og vi drifta bra hele dagen...

Da må det desverre se litt likt ut.. beklager dette :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Du kan ikke bare si A å droppe B her nå :D Hva slags bil har du kjøpt?

`

Jeg synes det jeg så var bra drifting jeg..

http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=55557

BMW Alpina B2 E12 1975 (får da skilter i januar)

med 745 motor med litt dill som lader 0.9 bar. klutsjen er slitt så jeg har ikke fått kjent hele potensialet enda. Men den flytter seg bra, tror den kan bli fin å drifte. kan virke som om diffsperra er litt sliten.

00084592_55557.jpg

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

realace: Så ikke deg på siste treffet på lånke? Gledet meg litt til å se deg testkjøre kjerra litt jeg;)

Når du kom dit da Stephan? P.g.a noen regler om prøveskilt så måtte jeg kjøre eget heat. Siden det var så mange som ville kjøre så syntes jeg det var for dumt å kjøre bare alene mange ganger. De ga meg 15 minutter fra 12.45 til 13.00 som jeg var ute å prøvde forskjellig innstillinger.. Eneste jeg ikke fikk tid til å teste var brekket.. Det er trolig det eneste som kan få den bilen ut av kontroll! For jeg klarte det ikke uansett hvordan jeg provoserte den.. Jeg dro tidligere siden jeg ville få sett litt av drag på Stjørdal oxo

Helt klart ikke en bil man stiller opp på drifting med :D

Men fortvil ikke.. jeg kommer tilbake neste år med skilter slik at jeg stiller på lik linje med andre!

Takk til Nordmøregatebil klubb som "stoppet" kjøringen slik at jeg fikk prøvet bilen litt

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by realace

Når du kom dit da Stephan? P.g.a noen regler om prøveskilt så måtte jeg kjøre eget heat. Siden det var så mange som ville kjøre så syntes jeg det var for dumt å kjøre bare alene mange ganger. De ga meg 15 minutter fra 12.45 til 13.00 som jeg var ute å prøvde forskjellig innstillinger.. Eneste jeg ikke fikk tid til å teste var brekket.. Det er trolig det eneste som kan få den bilen ut av kontroll! For jeg klarte det ikke uansett hvordan jeg provoserte den.. Jeg dro tidligere siden jeg ville få sett litt av drag på Stjørdal oxo

Helt klart ikke en bil man stiller opp på drifting med :D

Men fortvil ikke.. jeg kommer tilbake neste år med skilter slik at jeg stiller på lik linje med andre!

Takk til Nordmøregatebil klubb som "stoppet" kjøringen slik at jeg fikk prøvet bilen litt

Mvh

OI.. ok.. kom bitelitt seinere jeg.. :(.. jaja.. får se neste år da:) Skulle likt å hatt en slik bil.. men fy.. cash cash cash...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med 745 motor med litt dill som lader 0.9 bar. klutsjen er slitt så jeg har ikke fått kjent hele potensialet enda. Men den flytter seg bra, tror den kan bli fin å drifte. kan virke som om diffsperra er litt sliten.

00084592_55557.jpg

oi! grattis! Den er det nok drag i ja.. er vel 3,2 i den da, med 7,5:1 i komp.. Kan nok lade opp imot 1,2 med org turbo.. Om sprutet henger med da.. Men den går nok veldig bra på 0,9 å den!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

00084592_55557.jpg

ME LIKE BIGTIME!

Denne gulingen må festes på film snart ;)

Stay tuned - http://www.driftfun.com :)

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ninja-mannen©

Phet rulle:dude:

OT:

Pudding: Hvor får man kjøpt eksterne kamera/linser til vettig pris i Norge? (alâ--->noesåntsomdette)

Uhm Jeg bestillte faktisk fra England...

De jeg har sett i norge er enten Overpriset eller har alt for dårlig oppløsning på kameraene.

http://www.rfconcepts.co.uk/ bestillte jeg fra iallefall...

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider