Gå til innhold

Video : Drifting på Lånkebanen, m pug og bmw :D

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

gikk treigt detta bare 78kb/s :(

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by shaniboy

gikk treigt detta bare 78kb/s :(

Satt opp ENDA en mirror nå med enda raskere linje

http://www.driftfun.com/video/driftfun-com-laankebanen-norway-drifting-2004-divx.avi

Nå må det da holde snart :P

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=55557

BMW Alpina B2 E12 1975 (får da skilter i januar)

med 745 motor med litt dill som lader 0.9 bar. klutsjen er slitt så jeg har ikke fått kjent hele potensialet enda. Men den flytter seg bra, tror den kan bli fin å drifte. kan virke som om diffsperra er litt sliten.

00084592_55557.jpg

Skal du virkelig bruke denne opp? Begynner vel å bli ganske klassisk, å verdt en god del penger?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Skal du virkelig bruke denne opp? Begynner vel å bli ganske klassisk, å verdt en god del penger?

Jeg vet veldig lite om Alpina B2 egentlig. Hvor mye er den verdt mener du? Den er i veldig god stand. ser ut som at den har gått 138000km, kan være at det stemmer. Motoren og lakken er jo uoriginal da. ellers ser alt ut til å være Alpina. (Fulgte med et alpina hefte med bilder av alpina detaljene, alt stemmer) ratt panser. instrumenter, girkule. Dogleg girkasse (fy faen det er digg å kjøre med, vet ikke om det er alpina da)

Den kommer jo til å få bra vedlikehold. er hvertfall planen. Men den blir nok litt "oppbrukt" og.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Nå er det noe som heter "å misbruke med måte" da Jontegutt!

Det er jo "bare" å unngå karosseriskader øhh... så får man jo kjøpt alt det andre..

Hersker: Har dessa gamle bimmera stiv eller delt aksel forresten? Åssen ligger den grå bmwen på egentlig? Logrer dem som en Taunus eller må du stå på(bortsett fra power over da;^) for å få ut rompa?

Åssen er det med å få tak på uretan-foringer og anna snax?Finnes det "gamle" racing-deler å få tak i eller er det for gammelt eller ukurant?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skody

Nå er det noe som heter "å misbruke med måte" da Jontegutt!

Det er jo "bare" å unngå karosseriskader øhh... så får man jo kjøpt alt det andre..

Hersker: Har dessa gamle bimmera stiv eller delt aksel forresten? Åssen ligger den grå bmwen på egentlig? Logrer dem som en Taunus eller må du stå på(bortsett fra power over da;^) for å få ut rompa?

Åssen er det med å få tak på uretan-foringer og anna snax?Finnes det "gamle" racing-deler å få tak i eller er det for gammelt eller ukurant?

Begge BMWene mine har samme bakstilling (forskjellige deler da), uavhengig. som mb190e og e30. Den grå understyrer litt inn i svingene, men hvis man går brått av gassen og svinger hard inn så får man vektforflytning forover sammen med litt motor brems på bakhjulene. Da kommer den fint ut. bakstillinga spriker litt når man senker e12 og e28, det ser ut til å være en fordel. Dekkene blir jevnere slitt når man drifter. skjevt slitt ved normal kjøring da. Syns det ser ut som at mange av japsedrifterne har lignende vinkel på bakstillinga. Jeg syns E28 understellet er behagelig å kjøre hardt med og på bane. Sitter ganske bra i svingene. Ikke noen overraskelser. E28en veier 0.8 ton forann og 0.7 ton bak med meg og 20 liter bensin (målt på biltilsynvekt)

Har ikke fått prøvd E12n nok til å uttale meg om den enda. Den er mye tightere en E28en da. E28n begynner å bli temmelig slitt.

Skulle gjerne hatt litt polyuretan foringer. Men jeg aner ikke hvor man får tak i det enda. Har ikke sjekka så nøye. Men bilen skriker etter foringer nå.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider