ArneBelinda Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Heisann! Lurer på om noen vet/kan sjekke hvordan bakhjulslagre det er på min 2001 VW Bora 1,6? Har en tidvis plagsom "romling" på den ene siden (tror jeg) Merker det i 60-70Km/t på nylagt asfalt... Også fint om noen har ca. pris på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 http://www.mekonomen.no -> velg butikk -> tast inn reg.nr eller velg modell manuelt. Så får du både dele-nr og pris! Når du ringer mekonomen sier du; je ska ha en slekk en en mæ nommer syvogtrygvenihundreogfjortenogenogtjue! Da blir'n impontentert ska je si dei! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 TAKKER FOR TIPSET!!!! Hjullagersats bak 07-5720 1146,- Men FY FEITE for en pris!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 wow det var stor forskjell i pris... på min golf 3 skulle de ha 700,- for begge to bak! (orginal deler) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg