J.C Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Det meste av intresse.Fordel om de ser litt bra ut Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 En som ville gi meg for 5000,- for dem.. men han stakk på ferie. Er vel usikkert om han har kroner når han kommer hjem igjen. Stolene er helt nye, og ligger i Eske... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Hørtes intersant ut det men blri litt overrasket har i dag..Dama har bestilt to stoler til meg som jeg får om to uker:D Snakk om botskjemt a..hehe.. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg kjøpt stolene av deg;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by mx6 Hørtes intersant ut det men blri litt overrasket har i dag..Dama har bestilt to stoler til meg som jeg får om to uker:D Snakk om botskjemt a..hehe.. ?? for faen da.. din lille jævel! :D Eller er det bursdags-gave? ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Dama hater det bil greiene mine så sinnsykt, så det er noe jeg bare kunne drømme om! Men hun er jævlig grei når det gjelder ganske mange andre ting. Du hadde ikke vært villig til å inngå en bytte handel da? :D hehe Lykke til med nye stoler ihvertfall! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg