Otto von Bismarck Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by KeLoN Er det liksom populært å style bilene sine med papp der eller? lol So much for aero-dynamic :P Det skal du ikke se bort fra. Jeg vet at de tetter rusthøla med papp der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Det skal du ikke se bort fra. Jeg vet at de tetter rusthøla med papp der. sikkert veldig effektivt :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 ja, omtrent samme fargen som rust også.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 tette rusthøl med papp er jo genialt.. :P husker en eller annen i familien fortalte om et litt lugbert verksted han hadde jobba på.. der stappa de avispapir i rusthøl, og lakka over.. holdt til regnet kom lissom.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by Norsmurf tette rusthøl med papp er jo genialt.. :P husker en eller annen i familien fortalte om et litt lugbert verksted han hadde jobba på.. der stappa de avispapir i rusthøl, og lakka over.. holdt til regnet kom lissom.. :P mange fornøyde kunder temker jeg meg :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Flasher Ingen som skjønner det? hehe, det OSER jo kødd av denne saaben :D :D lol lol lol lol Er det bare kødd? :o Har allerede preppa mutter'ns bil med papp runt hele jeg da! Faen ass! lol lol lol blah Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by KeLoN Er det bare kødd? :o Har allerede preppa mutter'ns bil med papp runt hele jeg da! Faen ass! lol lol lol blah du har gummi lister under pappen også?? nesten like effektivt som airbags :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 det er en ordentlig MOJAFFA saab.. den var grom da!!!! en kompis gjorde akkurat det samme med en golf mk1, men lakka pappen også... det var gromt det... SÅ KULT UT FRA 20-METERS AVSTAND... :dude: Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 på 20 meters avstand :D den var vel ikke særlig fin når en stod nærmere.... :) tenk å finne på no så dumt..... hva er det neste på papp saaben?? plastikk felger??? hjulkapsler av papp?? ratt av aluminiums folie?? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by HemiCuda på 20 meters avstand :D den var vel ikke særlig fin når en stod nærmere.... :) tenk å finne på no så dumt..... hva er det neste på papp saaben?? plastikk felger??? hjulkapsler av papp?? ratt av aluminiums folie?? det er jo litt kult med sånn kødde styling , det er å gjøre narr av de om bruker 100,00.- på plastikk styling... HOLLA bilen går ikke fortere med så mye plastikk på bilen... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 sorry.. skriver litt fort og da blir det brått litt trykk leif... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by elvis det er jo litt kult med sånn kødde styling , det er å gjøre narr av de om bruker 100,00.- på plastikk styling... HOLLA bilen går ikke fortere med så mye plastikk på bilen... nja..... kan muligens få mindre luftmotstand (kommer jo an på stylinga) men viss en ikke trimmer bilen så er det jo ikke så mye vits i det (kommer også an på bilen :) ) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg