Scoopex86 Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hva er viktig av specs? Linjeutganger: 5/8V? Antall? Effekt RMS: Hva er bra, 4x25W RMS? Delefilter: LP 80Hz? Hva er bra her? Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hvis du skal bruke spilleren med forsterkere tilkoblet trenger du så mange linjeutganger som mulig.. 2 vanlige linjeutganger og 1 sub utgang på minst 5volt er veldig greit å ha, da har du mulighet til å bygge ut anlegget med egne forsterkere til fronthøytalere, bakhøytalere og en monoblokk til sub. Hvis dette er alternativet du går for så skal du bare se bort i fra hva spillerens innebygde forsterker leverer for den er som regel søppel og du vil helst ikke bruke den :rolleyes: :rolleyes: Selv fortrekker jeg spillere uten for mye dilldall som masse rare Eq innstillinger som farger lyden, som for eksempel Sony er ivrige på å putte i spillerne sine. Pioneer har veldig mange gode spillere, jeg kjører selv med en Rockford spiller og er veldig fornøyd Andre ting du bør se på er om du trenger mp3 spiller eller ikke. Det er jo veldig greit å ha muligheten til å spille mp3 men lyden blir jo dårligere enn du får ved å spille orginal cd'er.. Håper du fikk ett par svar :) Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg