blixanio Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 er det ulovlig å binde et akebrett fast til bil og henge etter? gjorde det idag!! jævlig fett å kjøre akebrett i 80kmt!!!! er vel litt jackass dette da. ;) :D :D Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Kuult helt til bilen bremser ;) Betviler for så vidt lovligheten også, selv om jeg ikke har noen paragrafer å vise til :D Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 hehe jeg bremser med beina. går greit det ;) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 kjørte snowracer etter blodtrimma mt5:D det var kjempegøy spess når vi kom ut i hovedveia der det ikke var snø:rolleyes: Gnistene sto i luften:D :D :D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Det er kult helt til snowraceren begynner å få sleng, og du får større og større kontra.. hehe.. :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 gjorde det i går og i dag, syntes det begynte å gå for fort i 60 km/t. Det er mye mer morro når du rir på brøytekanten i 30-40km/t Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Calib'R gjorde det i går og i dag, syntes det begynte å gå for fort i 60 km/t. Det er mye mer morro når du rir på brøytekanten i 30-40km/t javisst det går altfor fort. hehe.. havna i grøfta et par ganger Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by blixanio er det ulovlig å binde et akebrett fast til bil og henge etter? gjorde det idag!! jævlig fett å kjøre akebrett i 80kmt!!!! er vel litt jackass dette da. ;) :D :D haha, detta må da kalles galskap!!!!!! ta med camera neste gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 vet ikke om det er lovlig, men det er vaffal utrolig artig!! :D særlig i 95 km\t + :D :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 ja Dalan, finn deg ei kjelke, så skal jeg dra ladan i 95+ jeg, så skal jeg sitte og le.. hehe, ikkeno problem, jeg er med lol lol lol lol lol lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 hehe, jeg kan ta med snow-racer'n til vinger neste uke, så kan du dra den med lada'n ;) tror du den orker det a? :D lol Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelvis Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Tror neppe snuten liker dette nei. Har kommet opp i 110 km/h vi, men tør ikke å kjøre så mye fortere med bil (smal grusvei på vinterføre er farlig). Også morro å kjøre akebrett i 70 på grusvei om sommeren. Akebrettet så ikke helt pent ut etterpå. Har lagt dette ut på nett, men siden er dessverre nede for øyeblikket. Skal prøve å ordne det snart. http://www.home.no/spretthopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 lol lol lol nå vet jeg det!! det finnes gærnere folk en meg. ;) si ifra når sida er oppe da ;) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Hehe...vi var vel 4 stykker som gjorde dette for et par uker siden. Fy feite å kult det var. Fikk et skikkelig kick ! Har det på film, skal prøve å redigere litt fordi hele "snutten" er på over 100mb. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Henge etter bil er jo gammelt nytt... :) Har gjort det en del. Vi hang også etter med snowboard på et jorde med masse nysnø etter en 4x4. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg