leo76 Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hei jeg lurte på om det var noen som kjente til en rimelig, rask og flink salmaker i nærheten av oslo, jeg og noen kompiser av meg skal trekke om seter og interiør i bilen. fint hvis noen kunne gi oss noe tips.... PF takk Siter Audi A4 TS Quattro medlem av http://www.extremeteam.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Rimelig, rask og flink er en vanskelig kombinasjon å finne :) Selv endte jeg opp med å levere setene til krakevik@online.no som får de fikset opp i Litauen, sinnsykt bra arbeid og overkommelig priser... se bilder i denne tråden Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by leo76 Hei jeg lurte på om det var noen som kjente til en rimelig, rask og flink salmaker i nærheten av oslo, jeg og noen kompiser av meg skal trekke om seter og interiør i bilen. fint hvis noen kunne gi oss noe tips.... PF takk Aas Salmakeri på Åkrene mellom Lillestrøm og Fetsund...dyktig og grei kar med ok priser. :) Ligger kloss inntil Rv 22,første hus høyre side etter å ha passert Borgen-brua.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leo76 Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 takker for info.... lurer på om jeg får fikset interiøret i løpet av to uker... skulle helst ha blitt ferdig før rudskog treffet.... hvis ikke så får jeg kjøpe nye seter til bilene... skal prøve å ta kontakt med Aas salmakeri i morgen... får se hva de sier.... kom gjerne med flere tips.... ( vi har en civic coupe 95mod hver ) Siter Audi A4 TS Quattro medlem av http://www.extremeteam.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg