Gå til innhold

Ødelagt remote?

Ranger emnet


C0bra

Anbefalte innlegg

Holdt på å koble anlegget i bilen i dag. Anlegget består av Rockford fosgate P8004 forsterker, 2stk RFP4812 subber(HE 12"), FNX2614 frontsett, 1farad digital stinger kondensator og en litt gammel pioneer cdspiller.

 

Problemet mitt er at remote ikke fungerer, forsterkeren skruer seg ikke på. Tar jeg en kablel fra + til forsterkeren(rett fra batteri) til remote så skruer den seg på og fungerer fint. Har prøvd med 2forskejllige kabler fra spiller remote til remote på forsterkeren, og det fungerer ikke.

 

Kan jeg da konkludere med at remote på spilleren ikke fungerer? Noen som har opplevd lignende?

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LSI Coupe

Brukte den som er til automatisk antenne istdn jeg på min....fungerer fint nå! :D

 

Hvilken er det? Er forbanna på spilleren min:mad:

 

Skulle ønske meg ny til jul, men ser ut til at jeg bare kjøper en nå i uka, hvis jeg ikke får en løsning på det.

 

Nå vil den ikke lese cd'er heller :mad:

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke den blåe ledningen som e tel antenna.... den blåe e som regel remoten på de fleste spillere hvis æ ikke tar helt feil.

 

Rød - Hovedstrøm

Gul - Minne

Svart - Jording

Blå - Remote Til Forsterker

Gul/svart - Mute for handsfree

Orange - Lys dimming spiller???? (<-- Ikke helt sikker på at det den er til)

 

Alle de nevnte fargan på ledningen over e tel en pioneer DEH-P5500MP

 

Så hvis du ikke får no respons på spilleren når du koble remot ledninga fra forsterkeren ilag me den blåe remoten fra spelleren kan d jo være ei lita mulighet før at remoten på spelleren e ødelagt... Behøv ikkje være d men virka nu sånn

 

Men dær fins jo muligheta til å få forsterkeren tel å slå sæ på uten remoten på spelleren....

99 Opel Astra G 1.6 16v Stv (Familiebil)

87 Volvo 240 B230K (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C0bra

Får satse på at det er remoten i spilleren som er ødelagt.

 

Har ny spiller på vei, får den i morge. Kjøpte meg Pioneer DEH-P7600MP, håper det fungerer fint når jeg får den.

 

 

Du har nu valgt rette merke av speller ihvertfall etter mi meinig...

Pioneer e jo unik når d kjæm tel spellera... einaste svakheten de har e på mp3 spelleran at de bruka litt tid på å " Loade" platen....men dettan e jo berre bagatella me tanke på alle de andre fine finessan å den goe kvaliteten produktan demmes har.....

99 Opel Astra G 1.6 16v Stv (Familiebil)

87 Volvo 240 B230K (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår