Gå til innhold

Trenger hjelp til og fikse sprekt fanger!

Ranger emnet

Fashen

Anbefalte innlegg

da var dette overstått. spilte 134.9db..håpet på 120så fornøyd der uheldigvis ble jeg disket siden jeg åpnet døren før

målingen var over (strømmen gikk i bilen)

men men. prøver igjen på rudskogen

også på vei ut fra omerådet gikk jeg nedi en dump og sprakk fangeren. var en del som flokket seg når jeg hoppa ut av bilen og skreik noe som "FAEN HELVETTE SATAN FAEEEEN" og var litt sint :P

men alt i alt vare morro.

det sier vel det meste egentlig.sprakk tvers gjennom på 1sted (ca 5-10cm lang sprekk) men ser ut til og være "jevnt" så skal være ganske greit og fikse for en som kan dette. :)

pm meg hvis du kan gjøre dette for en rimlig sum :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fashen

hehe.vet det men er ikke så fingernem at det blir bra.derfor

jeg spør litt rundt. btw jævli fet bil du har :)

hehe jo takk takk :) hadde du bodd i nærheten så kunne jeg sikkert hjelp deg, men det er ikke så alt for hardt. bare bruk god tid å prøv å vær nøyaktig hvis ikke så blir det bare mere å pusse etterpå lol

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er det du bor henn forresten jeg jobber som billakkerer og du burde stikke til et billakkerer firma som har plastrep. der spørr du om noen der er intressert i en liten svartjobb da er alt gjordt for da sliper de sprekken og legger i ny plast å fikser alt hvis det som sagt er plast fanger da

er det glassfiber fanger så sliper du bar ned rundt sprekken å gjør som det står i det rådet du allerede har fått

Lev farlig, dø ung

Livet er ikke gøy ikke før man passerer 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider