Gå til innhold

Kjøp av civic

Neptan

Anbefalte innlegg

Originally posted by NoLimit

Jeg driver også og handler meg civic om dagen faktisk. :)

Har forhørt meg litt rundt om med honda folk jeg også, og dem sier at rust er en ting man må være obs på på disse. Spesielt i hjulbuene bak...

Mer vet jeg ikke.. skal visst være bra biler som holder lenge og ikke noe spes galt med motor heller :)

Er dog ikke VTi jeg ser på men.. noe billigere. :)

oki... kjekt å vite.. ;)

er disse bilene spreke? må vel gå sån passe brukbart siden de har 160hk(VTi) å ikke veier så veldig mye.....

- 2002 Golf gti tdi 150pd

x - 2004 KTM 125EXC me motard sett

x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by marius

Førstebilen min kosta nesten 200.000! Er ikke noe problem å betjene lån som det og enda større så lenge man bor hjemme? Det er faktisk lettere å ha større lån når man er ung, har vanlig jobb og bor hjemme en ellers.

Back to topic..

jepp.. en stor fordel å bo hjemme... har ikke planer om å låne noe for jeg tror jeg har rundt 100-120 å bruke...

har enda dette å neste året igjen på skolen så tror lån ville vært dumt for meg... men funker sikkert fett for folk me jobb:)

litt offtopic men.....

- 2002 Golf gti tdi 150pd

x - 2004 KTM 125EXC me motard sett

x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by marius

Førstebilen min kosta nesten 200.000! Er ikke noe problem å betjene lån som det og enda større så lenge man bor hjemme? Det er faktisk lettere å ha større lån når man er ung, har vanlig jobb og bor hjemme en ellers.

Back to topic..

lol....du må være sprø du!

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså gutta... gudbedre... Jeg brukte 70K på min første bil, og det er MYE!

Fikk da en strøken civic 92'HB med 1.6 vtec og 125 gamp.. Går som bare pokker... hysterisk morro...

Er enig med dere når dere sier at dere heller vil ha nyere bil enn en med en stor motor, men civic er IKKE gøy uten motor i.. da forsvinner litt av sjarmen i dissen bilene som er de geniale kjøreegenskapene...

Så greit dere vil ha ny bil som ser helt konge ut, men kjipt når du har damer baki og blir dratt av div "Stygge" biler... Har kamerater som opplever dette hele tiden :rolleyes:

Men uansett... det er DERES penger, og DERES bil, så kjøp noe du selv vil ha, uten å høre på andre.... er alltid folk som mener den og den bilen er stygg..

Men lykke til, og velkommen i honda-gjengen :D Bare bra folk :)

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider