Gå til innhold

Lyst til å kjøre lastebil?

Ranger emnet

Ayapuri

Anbefalte innlegg

18 Wheels Of Steel Pedal To The Metal er ihvertfall ute. Vi får nå kanskje ikke kjøpt det, men det skal ihvertfall finnes på web.

Grafikken ser bedre ut en 1'ern + at det blir litt mer å gjøre her enn det var i 1'ern. Nye lastebiler etc etc.

Om noen ikke helt vet hva man skal gjøre i spillet, joda, man eier et lastebil-firma som du selvfølgelig vil skal gå bra. Kjør oppdrag hvor man da må levere ulike laster til forskjellige byer. Dette får man penger for, hvorav man kan oppgradere lastebilen sin, eller kjøpe ny lastebil. Bare husk på å fylle diesel! Man må også huske på å stoppe innom trailer sjekkene eller så får man snuten i hælene. Jobb deg inn en masse dollars og ansett dine egne sjåfører. Ettersom oppdragene går på tid, kan man jo ikke alltid holde fartsgrensa, eller stoppe for mye. Sjekk kartet og finn den raskeste ruta frem til riktig by. Bare pass på at snuten ikke ser deg da det går radig unna ;)

1'ern var ihvertfall morsomt fram til jeg fikk beste lastebil, deretter ble det litt ensformig. Men det har vel kanskje noe med at jeg gjorde egentlig spillet ferdig, og da blir jo spill som regel ensformig.

Anbefaler dette på det sterkeste til folk som opptatt av å ha det litt koselig på highway'en i statene :D

MVH Ken

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spilte faktisk 1ern litt. litt artig. Men veeldig kjedelig og. Men man blir på en måte avhengig og da. så blir man sittende der og gire og cruise. og rygge og bytte hengere å tjene penger. visste ikke at man kunne ta lån jeg da. så jeg sparte opp alle penga. hehe. gjorde jo at spillet ble litt lengre da. Ble nesten glad når jeg klarte å vende meg av med å spille det

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det noe å laste ned fra suprnova?

Når jeg gikk inn på bit-torrent linken stod det at jeg måtte donere 20 eller 10$, jeg gadd jo selvfølgelig ikke det.

Men etter det prøvde jeg å laste ned og da gikk det men farten var ca.10kb/s :(

93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil)

93 BMW 325Ci

87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt)

86 Volvo 740 GL (solgt)

87 Ford Sierra IS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider