Gå til innhold

Lyst til å kjøre lastebil?

Ranger emnet

Ayapuri

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

. Mount cue fila eller /bin/iso-fila med daemon tools. (Tipper at de tre filene er en .inf-fil, .cue-fil og selve image-fila som er enten iso, bin, eller noen andre jalla-formater. som img, ccd, nrh, osv...). Da har du en virtuel CD-rom med "CDn" lasta inn der, så instalerer du spillet på vanlig måte.

ja helt sikkert.....hehe

motorhispania furia 50ccm *wannabe cross editon*

huff enda over 1 år til bil!! :(

må ha bil..bare må ha*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjeeelp..hehe

nå er det ferdig nedlastet jeg har sånn abc program og når jeg åpner mappen det er på så kommer det kun opp to filer som jeg ikke får åpnet på grunn av at jeg ikke har de programmene som finnes...tror det er bin. og cue. filer...hva skal jeg gjøre..?!noen som vet!?:confused:

motorhispania furia 50ccm *wannabe cross editon*

huff enda over 1 år til bil!! :(

må ha bil..bare må ha*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReddY

hjeeelp..hehe

nå er det ferdig nedlastet jeg har sånn abc program og når jeg åpner mappen det er på så kommer det kun opp to filer som jeg ikke får åpnet på grunn av at jeg ikke har de programmene som finnes...tror det er bin. og cue. filer...hva skal jeg gjøre..?!noen som vet!?:confused:

- Part 1 -

- Last ned og installer Daemon Tools -

1. http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php

2. Klikk på "Downloads"

3. Klikk på "Daemon Tools"

4. Klikk på "daemon347.exe"

5. Lagre på et sted hvor du husker det ligger.

6. Installer "daemon347.exe"

- Part 2 -

- Komme igang med Daemon Tools -

1. Åpne Daemon Tools (Programmet er på da du kan se nede i høyre hjørnet på Windows(Icon tray), en rød firkant med en sølvfarget sirkel inni, inni i denne igjen er det er rødt "lyn").

2. Venstre mustast på iconet, klikk på "Device 0: [F:] No media" med venstre mustast. ([F:] Står for den bokstaven den har til "rådighet", på min er det F, på din kan det være noe annet.)

3. Finn fram til mappen hvor denne .cue filen ligger. Merk av .cue filen og klikk på "åpne" -eller "open".

4. .cue filen autostarter da du følger punkt 2.3. Gjør den ikke det, så klikk på "Min Datamaskin" -eller "My Computer" og du vil få øye på at du har en "ekstra" CD-ROM. Dobbelklikk på denne og du får kommet igang.

5. Er du ferdig, venstre mustast på Daemon Tools iconet, "Unmount all drives". .cue filen fjernes da fra Daemon Tools på samme måte som om du skulle tatt CD-en ut av CD-ROMmen.

Lykke Til!

MVH

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Masta_T

lasta det ned oss en kompis men når vi skulle starte det så kom det bare en feil meldig og det stå no med prisim 3d feil eller no sånt

Hvis du ikke har gjort det allerede; last ned nyeste directX og nyeste skjerm-driver.

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider