PoloDude Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Hvilken Passat type er 89 modellen(88-93 etter det jeg vet)??? Navnet...akkurat som min er en Polo 6N...... Har ikke sett baklukespoiler/takspoiler på noen av disse inntil for en uke siden da jeg så en rød en med spoiler med bremselys...så litt "Hella" ut..... Hvem produserer takspoiler???(kan ikke se at NBS har den) Og hvor kan jeg finne styling til denne Passaten på nettet? Dvs grill og front har jeg sett på NBS sider/katalog......noen andre sider med godsaker som skiller seg ut.....???? (har lest tipset om sota Trend baklykter...) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by PoloDude Hvilken Passat type er 89 modellen(88-93 etter det jeg vet)??? Navnet...akkurat som min er en Polo 6N...... Har ikke sett baklukespoiler/takspoiler på noen av disse inntil for en uke siden da jeg så en rød en med spoiler med bremselys...så litt "Hella" ut..... Hvem produserer takspoiler???(kan ikke se at NBS har den) Og hvor kan jeg finne styling til denne Passaten på nettet? Dvs grill og front har jeg sett på NBS sider/katalog......noen andre sider med godsaker som skiller seg ut.....???? (har lest tipset om sota Trend baklykter...) heisann. 35i b3 er den modellen du har. hvis det er stv så er jo trend baklykter akktuelt da, har du sedan er det heller vanskelig å få tak i. flere her på forumet som har prøvd( hehe i alle fall jeg og en til..) uansett, si fra hvis du finn ut no om spoiler.. tru faktisk jeg har sett noe sånn på ei tysk nettsia.. sjekka fk automotives? mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Fetteren min som har Passat og ja,det er ei stasjonsvogn...... Han skal inn her på forumet etterhvert,det tar bare litt tid......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by PoloDude Fetteren min som har Passat og ja,det er ei stasjonsvogn...... Han skal inn her på forumet etterhvert,det tar bare litt tid......... far min har også 35i b3 93 modell 1.9 tkd.. trend serie . org halv sota bak lykter, hvite blinkres foran og fint interiør. fine biler. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Så en takspoiler igjen på Onsdag,men den var ikke noe pen pga gikk ikke rett ut fra taket,men fulgte bakluka(pent på sedan men ikke på stv)....og den var fra Hella pga sto stempla inn på siden...ikke pent...).......Kikker.......hyl ut hvis noen ser noe annet........ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkes Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Vet du hvilen nettside man må på for å få tak i halvt sota baklykt til passat stv? På http://www.streetdesign.no får man tak i til sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg