Gå til innhold

Bilder: Biler i Aya Napa.

Ranger emnet

Zamot

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tommy_erwin

Mye artig der, blå Lancer likte jeg. Men kommer meg ikke inn på noen av bildene når jeg trykker på de.

Var der i sommer jeg også med damen, utrolig mye kule biler der. Honda integra var dagligdags ( Mange i 4-dørs versjon også) og type rallybilder som impreza, evo i alle årsmodeller, s2000(altså ikke rallybil da men..) +++

Skjønte plutselig hvorfor de har en etappe der i vm.

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Var endel fete biler i Aya Napa (Kypros), her er kun et lite utvalg. Desverre var det mange jeg ikke fikk tatt bilde av, f.eks. råstyla Opel Corsaer, stylet RX-8 m.m.

Link!

hey stillig du har også vært der, var der selv i juni og tok et par bilder......

Rød markerte mitt hotellrom i 2 uker :D

tCIMG0019.jpg

.......................................

Ayianapa2004_%20108%20(Small).jpg

Ayianapa2004_%20200%20(Small).jpg

Ayianapa2004_%20228%20(Small).jpg

Ayianapa2004_%20229%20(Small).jpg

Ayianapa2004_%20610%20(Small).jpg

Ayianapa2004_%20612%20(Small).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

hehe, samme hotell som jeg bodde på... ;)

Fikk festet litt for lite, dro med en litt kjedelig gjeng, men tenkte å feste mye de siste dagene, men da fikk jeg ørebetennelse så det ble ikke no av... Men morro, og bra sted!

hehe synd, jeg fikk hvertfall festet hver dag i 2 uker.........såååå jeg var ødelagt når jeg kom hjem :)

hehe hotellet var bra det, for og gå litt internt for oss som har vært på hotellet...... satt sikkert en sliten gammel tufs i resepsjonen som sa "hello my friend" hver jævla gang du passerte han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh vekker mange gode minner de bildene der :) Var der nå i sommer med et par kamerater, kanskje ikke akkurat biler som sto på toppen av lista da men.

Kan jo nevne at politi bilen der nede hadde meget behaglige bakseter:rolleyes:

For dere som var der nede kjenner vel godt til grabbarna grus eller:)

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nok av fyll og nydelige jenter ja:) Solgte jo 96% i butikken og:)

Mækkærn gjorde jobben sin den, ble MYE fastfood ja.

Er absolutt å anbefale å holde seg vekk fra scooteren når du har noen pils innabors........ikke mye stilig å stå fyllesjuk til benet i retten der nede nei :hello: Men en opplevelse rikere:)

Noen som tok turen innom Toga Toga da?:)

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Prikken

Noen som tok turen innom Toga Toga da?:)

var i aiga napa for to år siden, var innom toga toga da selfølgelig;)

masse fete biler der nede, dritmange impreza. så faktisk en skyline der nede. noen som så den rosa lexus is200en med svær vinge? feit:D

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider