Gå til innhold

Ombygging

Ranger emnet

Nalletiger

Anbefalte innlegg

Da får jeg kanskje tenke litt på 2.2i eller 2.0 injection av et slag foreløpig, men ikke umulig at det detter en xe oppi etter hvert... Kan hende det skjer nå og, om jeg finner en måte å fikse det for under 15000 på... Tross alt en førstebil som jeg skal ha frem til jeg får tak i en med LET, men dette koster en del mer..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det går nå xe for 8000-10000 også.

For femten skulle du vel kunne få det meste du trenger til motoren.

Man gir vel ikke mer en en 1000-lapp for en R25-kasse, Og så er det mellomaksling, motorfester, bunnpanne, fordelerflytter/fiksing av varmeapparat. Og alt jeg ikke kommer på.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs jo litt hva kvalitet du vil ha da. kan få en rævkjørt xe billig men er nå ikke sikker på at d blir noe billigere til slutt. Pluss alt du sa må han også ha bremser, bakasling, + div. småttri så plutseli blir d litt dyrere. d må han også ha på de andre motorene men nå snakker jeg fra en standar 1.3 til en xe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kittet der koster 10800 på blitzpower, så det er der problemet ligger, men kan jo kanskje prøve å være så heldig at jeg finner noen som selger noe billig... Fant motor til 8000 der girkasse følger med...

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi enig.....

men sier nå bare stå på jeg.....

sleng inn en tråd vist du klarer å skaffe papirer....

lykke til med et bra prosjekt....

el camino: må bare si at jeg beundrer arbeidsviljen din. hadde aldri giddet å sveise all den rusten der. stå på videre. tror d blir konge når du er i mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul den bilen din... Men som sagt følger girkasse med... 8000 for det... spørs om jeg greier det for under 15k da... må jeg bytte noe anna enn bakaksling og bremser for å få godkjenning da...?

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg mellomaksling a...?så dette kittet trenger jeg bare om jeg ikke har 1800 bunnpanna...?da begynner dette å se ut som det kan være levelig å fikse.... Får prøve om jeg får tak i papirer, sjekke priser og kanskje kjøpe hele styret snart da... Bare jeg finner ut hvor jeg får mellomaksling fra... Hvis noen har gjort dette før så kanskje de gidder å korrigere hva jeg trenger om jeg glemmer noe?

Motor

Girkasse

Manta bunnpanne og motorfester

Mellomaksel

Bakaksel fra 2.0 med bremser

2.2i skiver foran

sikkert noe jeg har glemt

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider