Gå til innhold

18" Felger selges

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Selger 18" felger, Mille Miglia Action 8x18 som passer til Vw Golf 3 Gti, Vr6, Golf 4, Bora og Audi A3 såvidt jeg vet. 5 bolta, ikke helt sikker på boltsirkel og impress men kan sjekke om noen er interessert. Har sittet på "My Girl" hvis noen har sett den på utstillinger.

Se link: http://www.millemigliawheels.com/it/type_action.html

Selges uten dekk, felgene er 95% strøkne.

Ringte å hørte nypris hos Dekkmann nå, 11700 og da var det 20% rabatt eller noe sånt og det var for bare felger....

Kom med tilbud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Får du 7000 for felgene uten dekk er det vell bare til å selge ihvertfall... får de jo nye med dekk for ca. 12.000

Joda, men når jeg ringe dekkmann så sku de ha 11700 for de og da fikk jeg 20% rabatt... og det var uten dekk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Joda, men når jeg ringe dekkmann så sku de ha 11700 for de og da fikk jeg 20% rabatt... og det var uten dekk....

VW/Audi klubben mener jeg får 37% rabatt hos Dekkmann på dekk, og selv med denne rabatten er Dekkmann dyrere enn de fleste andre, så det sier kanskje litt om prisene de opperer med?!?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, stemmer sikkert det, jeg vet ikke.

Hvor får de felgene nye med dekk for 12000,- da? og er det noe rabatt eller annet da? Kjekt å vite når jeg skal ha nye

Og prisen var 2950+ mva Fra Martins som importerer de så regna med det var sånn noenlunde.

Hvor mye vil du gi for de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider