Alexxx Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Noen som vet hva forsikringen ville blitt hvis jeg har en Opel calibra 16v, fullkasko og 40%bonus? Veldig viktig.. Drømmen står på spill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Ta også ring noen forsikringsselskaper! Det kan nok variere med noen lapper... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 http://www.if.no Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperones Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Mitt tips er Gjensidige Nor Forsikring. Grunnen er at de frleste forsikringsselskaper ikke er veldig happy i folk med Calibra. Du finner en link her som du kan ta en titt på. http://www.calibra.no/forum/?thread=20905 Lykke til. Hilsen Lykkelig Calibra eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Mye bra info der... Jeg sjekket på nettsiden til if i går og da ble det ca 47 000kr fullkasko på meg selv! Skal nok sjekke rundt flere steder, men fant ikke Calibra på gjensidige sine sider. Håper jeg får en liten billigere forsikring, neste år (når jeg skal ha bil) har jeg 40% bonus, og er medlem i Naf. PÅ calibra.no var det en som sa at det var billigere for folk i Bergen å forsikre Calibra... Håper det er sant for jeg bor i Bergen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hør med Terra forsikring! 55919800 Fanabanken Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperones Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Det er en fordel for deg når du er medlem i NAF også. Jeg tror du kan sammenligne med Vectra sånn prismessig. Tror ikke disse bilene er langt fra hverandre i pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg