Odd M Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Er Heller ikke sikker på hvilken farge jeg eventuel skal ha sammen med den lyseblå! Visst jeg i heletatt skal ha med den fargen! det er nemlig fargen på bilen nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Så var det det med å trykke svar på istedet for ny post... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 haha SVAR ikke ny post :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by colle haha SVAR ikke ny post :P [/QU Ja, ja, ja!!!! Dumt å bare se den forrige posten min lissom! Sendte dem samtidig!! Post subject: HJELP!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 desto dummere å lage en ny post.. da skulle du ikke engang SVART på den forrige posten din, du skulle EDITERT den!!! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR desto dummere å lage en ny post.. da skulle du ikke engang SVART på den forrige posten din, du skulle EDITERT den!!! Ja vel! Men nå er jeg ganske ny her da! Så sorry meg da! Men var det noen som kunne hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg