colle Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 ok jeg har jobba me denna i en time eller to nå og vil gjerne ha litt tilbakemeldinger.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 syntes den så litt "sløv" ut med øyenlokkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Få på noen hvite rally felger;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Helt feile felger på en Integrale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Felgene har ingenting på denne bilen å gjøre. Få på noen hvite rally felger! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 jeg skal ikke ha den som rally bil. gatebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by colle jeg skal ikke ha den som rally bil. gatebil Hvem vil ha pick-up felger og ballongdekk med skrift på en gatebil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 finn nye dekk og felger.. dropp øyelokka... så blir den fet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by colle jeg skal ikke ha den som rally bil. gatebil pickup felger? d er ford gt felger gutten min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by colle pickup felger? d er ford gt felger gutten min Og de er speilvendt! :) WTF er RAEYDOOG :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 har selv laget en mod av NESTEN samme bil :rolleyes: (den som ikke var sånn rally greie) hiver med bildet :) http://img.photobucket.com/albums/v40/Elanzer/photoshop/delta_elanzer_backdrop.jpg Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 hehe bilen så litt sløv ut med de øyelokkene ja.. er nok en sleeper detta.. :D prøv å få gjort noe med dekka også, siden de er speilvendt.. men ser bra ut hittil! :D Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg