nomi Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 men hva slags plater er det folket bruker da? Tenkte kanskje jeg skulle lage til noe spacere selv! Eller lage den nederste delen av dørtrekket... For jeg tenker å legge høyttalerne utifra og inn. Ikke på innsiden av dørtrekket som dem er nå. Siter - Audi A3 1.9Tdi SB 2005 + BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt) + Audi A4 2.0 2001 (solgt) + Honda Accord 2.0 1995 (solgt) + Mazda 626 2.0 1986 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 mdf plater bruker jeg i hvertfall Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 når vi er inne på dørsider og bygging, noen som har peiling på hvordan man får bygget om dørsidene framme i en e36 4 dørs for og få plass til to 6.5' toms frontsett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 ja, du kan enten kjøpe et ombygd dørtrekk en eller annen på forumet her solgte, husker ikke hvem. eller så kan du pelle av kartlomma og byggde den om med glassfiber og mdf. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomi Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 det har jeg også lyst til! Pelle av den nederste delen, og bygge den opp igjen med plass til de nye høyttalerne! Men er det noen som kan gjøre dette? Hvor mye koster det sånn ca å få gjort dette da? Noen guide ute på nettet hvis jeg skal gjøre det selv? Aldri drevet med glassfiber eller mdf... Siter - Audi A3 1.9Tdi SB 2005 + BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt) + Audi A4 2.0 2001 (solgt) + Honda Accord 2.0 1995 (solgt) + Mazda 626 2.0 1986 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 noen som kunne hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 hjelpe deg med? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Sitat Originally posted by Tarjei_Hugaas noen som kunne hjelpe meg? Du har PM !!! Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg