Pudding Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 må nesten bli etter gatebil rudskogen føler jeg... Fredag 24 ??? Lørdag 25 ??? noen av de datoene..? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Fint om vi utelukker søndager, da jobb/skole er dagen etter..:) Lødag ville jo være greit, eller Fredag..? Da sier vi den lørdag 24 da :D Så har vi det klart iallefall :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Ny oppstartede super styling kunne sikkert trengt litt reklame;) Sikker mulig å få en liten spons der:) Var innom senest i går å snakket en del med de som jobbet der. Skikkelig hyggelige å imøtekommende folk. Kunne jo ha stukket innom å presantert dette litt skikkelig.. å forklart osv.. SÅ er det vel fullt mulig at de kan komme med en deal:) Men saken er det at hvis vi for eksempel skulle komme med en premieutdeling, stemmesedler o.l så må noen personer ta ansvar for det. Peke ut noen, å si du har ansvaret for det, eller frivillige da seff. Å det må snakkes sammen in real life. Nettet går for tregt. Kommer det så mange som kom på piren så kan dette bli skikkelig bra:) Tviler på at kjerra mi blir ferdig da.. Menmen.. fortsett å kom med ideer:) Stephan Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meza Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 skal vi ha det i helg foretrekker JEG iallefall fredager, og heller ta en bytur på lørdag..siden motsatt blir dumt..flere meninger? Siter ---------------------------------------- MY99 Impreza GT x'89 Sierra 2.9 x'83 Sierra 2.8 XR4i x'85 Kadett GSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 fredag er vel best ja :) få ut postere på alle forumene som folk vet om, og la jungeltelegrafen gå over hele trondheim :D tipper superstyling er villige til å spnse litt. celica`n min står inne der til senking, og de har virkelig god service der, det skal de ha. de ringer alltid når de sier de skal ringe også. Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Det blir streetmeet med kåringer og konkurannser!! 9 Oktober på vekta sandmoen med drive in kino!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=48193 Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindex Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Kan ikke du bare høre med SuperStyling da!? Når det gjelder dag så er vel lørdag en fin dag! :D 25.09 er kanskje den riktige dagen!? Går jo an å høre med @lpher om han ikke gidder å ta med seg en db måler oxo da!? Hva er dette som skjer 9 okt da!? Siter Honda S2000 2000 mod.. div mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Jeg og trøndergutta i TS-OGN stiller sikkert, bare dere får bestemt dere for dato og sted ;) husk å spre poster på forskjellige forum da.. club-honda, 200sx, mercegjengen, audi/vw, osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Little Papa Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Dette treffet 9. oktober er vel et rånertreff for 18-åringer, tror jeg glatt styrer unna der ja.:rolleyes: Få bestemt en dato nå, så vi kan få et skikkelig streetmeet på slutten av sesongen :D Siter - 1991 NSX - 1987 Accord x 1995 200SX S14 x 2000 Primera STCC edition x 1995 Primera LX x 1986 Camry DX x 1980 Cherry GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by sindex Går jo an å høre med @lpher om han ikke gidder å ta med seg en db måler oxo da!? Shure thing...bare skaff meg strøm du..så skal jeg måle jeg :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Kansje ett lite japsetreff før man kjører samlet til stedet? Var ganske gromt sist iværtfall. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindex Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 VI TAR Fredag 24 PÅ CITYSYD! Så får vi prøvd det oxo.. litt seint på kvelden sånn at parkeringsplassen er ledig! la oss si kl. 21.00 ? el tidligere.. men når stenger City syd på fredag.? Må da gå an å ordne strøm der!? Siter Honda S2000 2000 mod.. div mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindex Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Glemte bare å spørre om ikke noen kan ta turen til superstyling og spørre om de ikke vil vise seg der!? så kan de få litt pr og få informert de som virkelig kjøper masse stash! Dette gjelder jo oxo andre som wheelie, autotrim, boost, osv.. ikke at jeg tror at autotrim, boost osv.. møter opp da! ;) Anyway, noen som kan hjelpe til med å spørre litt rundt!? Isåfall kan allesammen begynne å spre ordet om streetmeet 24.09.. @pher!? poster du på toyotaklubben!? Little Papa poster du på sx forumet !? en av dere som kan poste på honda forumet oxo!? Siter Honda S2000 2000 mod.. div mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meza Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 jeg tar fmsk Siter ---------------------------------------- MY99 Impreza GT x'89 Sierra 2.9 x'83 Sierra 2.8 XR4i x'85 Kadett GSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Little Papa Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 fredag 24. passer utmerket:) japsesamling passer også utmerket:D Siter - 1991 NSX - 1987 Accord x 1995 200SX S14 x 2000 Primera STCC edition x 1995 Primera LX x 1986 Camry DX x 1980 Cherry GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg