Einar Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Nå har jeg fått helrøde baklykter på min mk. I, med rosa ryggelys.... Syns det blei veldig bra jeg. Lurer nå på å lakke blinklysa foran og på sida røde også for å få fram helheten. for er vel ikke lett å få kvite fronntblinkers, sida er ikke noe prob. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 sleng opp bilder da badæss;) så får vi se korsen det ble Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Er det bil med tåke lys eller ikke? For hvis det er det så får du tak i hvite blinklys på Facemotorsport.no til 650,- Oxo kan du prøve å kutte vekk det oransje glasset på blinklyset og forme til noe av plexiglass.... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Er nok ikke det, men har lyst på IS-fangere så kommer kanskje.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Ja, men IS fangeren er så "høy" den skrår så tidlig inn. Mye bedre hvis du får tak i en Cossie fanger eller leppe til å sette på IS fangeren. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Bedre enn standardfangeren...... Noen som kan være interresert i en 1986 Sierra 2.0 L 5-dørs nimbusgrå, går greit. Nylig EU-godkjent. Ikke noen skjønnhet men grei nok, Orginale RS-skjørt(stått på bilen fra ny), Ford Motorsport hekkspoiler, helrøde baklykter, nettinggrill, nye stabstagsforinger. Vurderes solgt over 8000,- for jeg har lyst på Granada eller IS. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Er det ulovlig å sote baklyktene selv? har sånn rød sotspray jeg tenkte å bruke. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 joda, det er vel egentlig det... men det kommer ann på hvor mye du tar. klarer du å la være å legge på for mye så funker det... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg