DaButcher Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Hei! Jeg kjøpte min 242 1980' for 6000kr. Har byttet: Baksete Usa front Blinklys relè speedometer (fikk hele speedometeret med turtelleren) nødblink bryter "ombygging" har kommet på ca. 2500kr. inkl bensin og fly til hønefoss for å hente den, har jeg brukt ca. 9000kr på bilen. Bilder fra før jeg hentet den (dagene før): fronten fronten bilde 2 baksete Så var det bilder etter ombygging: http://www.volvo-power.net/pictures/admins/dabutcher/car/242_2/page_01.htm Hva synest dere om jobben so far? Jeg har en del å fikse til.. skal få sort skinn i resten av interiøret :-) muligens 780 frontseter? jeg har lyst å tilpasse 960 dashboard, om det ikke er for mye jobb. mulig jeg kjøper en 242 til, som jeg skal bygge om til 960 dash, front, etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg