Polizei Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hej vet inte hur stort calibra forumet är här men har nyss köpt mig en calibra, har hållt till på golf forumet förut. men nu är det opel som gäller. Hälsningar från /Sverige =P Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hei hei! Da er jeg ikke aleine om å gå fra Golf til Opel, selvom mitt valg er på en eldre Opel Kadett C siden jeg vil ha en enkel og billig rwd bil i vinter. Føler meg litt nedfor siden jeg svikter vag. For å lese litt om prosjektet jeg tenker å sette i gang kan du klikke deg inn her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47519 Fortell om din nye Calibra? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Körde en grön vw golf II Kanske sett den på tv? Var med och gjorde reklamfilm för vikinglotto den gick i norge =) Men nu har jag sadlat om o kör Opel Calibra haft denna 1vecka nu ska bli roligt att bygga på har beställt ganska mye saker så jag får komma med fler bilder sedan =) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Selvfølgelig har jeg sett den grønne golfen din, men ikke fra lottoreklama desverre. Ellers så så calibran fin ut den, håper du klarer gjøre calibran like bra som golfen. Lykke til og la oppdateringene komme :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg