Gå til innhold

Død rekord

Ranger emnet


ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

så skjedde det som en dag måtte skje, rekorden tok kvelden!! :/

 

var på vei til jobb på fredag, da det plutselig begynte å rakle noe helt forferderlig i bilen. plutselig smalt det noe helt vanvittig, og røyken veltet ut bak bilen ut fra panseret og inn i bilen.. og oljen sprutet overalt. fikk trilla bilen inn til kanten, og etter en kjapp statussjekk, kunne jeg konstatere et stort hull på ca 8cm i diameter på sjåførsiden av blokka. Men, den kommer sterkere tilbake. ny motor er hentet inn, og begynner arbeidet i løpet av uka. skal prøve å skaffe litt bilder underveis.

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

så skjedde det som en dag måtte skje, rekorden tok kvelden!! :/

 

var på vei til jobb på fredag, da det plutselig begynte å rakle noe helt forferderlig i bilen. plutselig smalt det noe helt vanvittig, og røyken veltet ut bak bilen ut fra panseret og inn i bilen.. og oljen sprutet overalt. fikk trilla bilen inn til kanten, og etter en kjapp statussjekk, kunne jeg konstatere et stort hull på ca 8cm i diameter på sjåførsiden av blokka. Men, den kommer sterkere tilbake. ny motor er hentet inn, og begynner arbeidet i løpet av uka. skal prøve å skaffe litt bilder underveis.

 

Den har i hvertfall rast med stil, da ... Moderne biler stopper når det er en pysete elektronikkfeil eller noe sånt. Er liksom ikke noe tvil når det er hull i blokka :-)

 

Lykke til med ny motor.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

HURRA!!!!!!!! fikk tilbake bilen i forrige uke, etter komplett overhaling av topp, samt ny blokk osv.. prisen kom på 9.100 kroner, noe som ikke var så ille, med tanke på at den vanlige mannen i gata måtte betalt 17k for samme jobben...

 

MEN! i dag havarerte den faen meg igjen... og det viser seg at det er gardsvegen hos svigers som har skylda.. skraper nedi litt der, da det er en sporete smal grusvei... og dermed har bunnpanna blitt bulkete, og smelt borti oljesila, slik at oljetrykket har blitt borte.. motoren er selvfølgelig ikke utstyrt med oljetrykksbryter, så merket dette først da det begynte å kakle... stoppet seff med en gang, og skal ha bilen på verkstedet i løpet av de nærmeste dagene, for å se om det er noe som kan reddes.. uansett skal nå bilen selges slik den står... (5-boltet understell, 3.0 bremsekraftforsterker ++)..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår