Suvdal Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Noen som har noe stående??? Noen få kriterier er det jo... EU ok iallefall frem til sommeren ;) Vegavgift er betalt. Resten driter j i, så lenge bilen overlever en vinter ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 edit::::: og bakhjulstrekk:) skal se på en sierra ti 5k snart, tar ikke jeg den så kan du få litt info, skal visst ikke være noe rust heller, bortsett fra på den ene døra Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Ja, klart bakhjulstrekk er ett stort + Men ikke noe vesentlig viktig for min del, driter i åssen den bilen ser ut for å si det sånn.. :) Bare den går, og holder vinteren over uten seriøse kostnader. Ingen som har noe, eller kjenner noen som har? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47853 Det er ikke rwd, men den holder vintern igjennom uten problemer antar jeg, billig i drift, billig forsikring.... Blir eu-godkjent i 2år framover straks, pluss årsavgift betalt selvfølgelig. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Jahh, så den før i dag. Men litt dyr til "drit bil" lissom. Så drøyer den til jeg jeg, kanskje, kommer over noe billigere. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Opel kadett E stv (gsi) og en Bmw 316 E-21, begge er godkjente, men kun den bmwn er betalt årsavgift på.. Meget gode biler, finnes nesten ikke rust på noen av dem, noe intresse? mvh Stian Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by gsi-power Opel kadett E stv (gsi) og en Bmw 316 E-21, begge er godkjente, men kun den bmwn er betalt årsavgift på.. Meget gode biler, finnes nesten ikke rust på noen av dem, noe intresse? mvh Stian Pris??? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 HeI!! Bmwn går for 5000kr og kadetten for 6000kr mvh Stian Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by gsi-power HeI!! Bmwn går for 5000kr og kadetten for 6000kr mvh Stian Ser du bor i Trondheim, det er nok hakket for langt gitt... Men hadde helt klart vært intressant. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hvor ligger hadeland da?? Vi kan da møtes på halv-veien eller no..?:D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by gsi-power Hvor ligger hadeland da?? Vi kan da møtes på halv-veien elelr no..?:D Ligger midt mellom Gjøvik og Oslo... Henta nye Golfen min på Otta, av en som bodde i Oppdal... Åssen stand er bmw`n da? Går den en vinter? Eu ok og årsavgift er betalt? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 årsavgift betalt, godkjent, eneste problemet er at den lekker bensin ved full tanking, tror det bare er løs klemme eller dårlig slange, ellers er det ingenting som må gjøres før vintersesongen :D Synes at bilen er vedt mye mer, men skal begynne på anan prosjekt så da må en bort :d Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Har du ett bilde eller to da? Om du ikke får det ut her, send til suvdal@hotmail.com Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Du har sikkert sett den inne her før :D Det jeg glemte er at jeg driver å monterer sideskjørt på bilen, de og no anna styling får du også med :P Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hehe.... Styling og alt anna drit kunne du hatt for deg sjøl om det eventuellt blir noe kjøp.. Åssen er den å starte på vinteren og sånt da? Regner med det ikke er motorvarmer på den for å si det sånn!!! Modell, og har gått??? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg