Vakuum Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Jeg og noen venner skal opp i korketrekkern i kveld med snowracer. Jeg var der i går og lånte sån kjelke (ikke gjør det) er blå i hele rumpa nå pga humpene der.. så i dag kjører jeg Stiga GT'n min.. håper den ikke er for slitt. Hvis flere skal oppover hadde det vært tøft, jeg er med på førstemann ned bare min kjelke glir litt da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 dessverre skal jeg på kino.. Harry Potter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Når sjer det? hehe veit ikke helt om jeg tør ta sjansen på å rappe akebrettet til søstra mi, har herpa mitt eget.... det er totalvraka :( men er ikke den veien open da? litt kjipt å havne under en trailer... Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Husk at det er Formel 1 på Discovery i kveld.. :) Alle aktiviteter som ikke har noe med motor og gjøre bør utgå Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Mazda323F Når sjer det? hehe veit ikke helt om jeg tør ta sjansen på å rappe akebrettet til søstra mi, har herpa mitt eget.... det er totalvraka :( men er ikke den veien open da? litt kjipt å havne under en trailer... er nok korketrekkeren i oslo di mener... ikke den nedover der du bor :) husker faen ikke hva det heter der jeg... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 aaaaaaaaah ok, du mener landgangen her i traktene =) hehe men hadde da også vært litt heftig og råna me akebrett der også :) Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 tester igjen nå på torsdag.. Sjekk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg