rols Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 1. I Arendal Sentrum ble en bilist målt til 188 km/t i en 60-sone. 2. På riksvei 9 ved Dalehefte i Vest-Agder ble den høyeste hastigheten målt til 235 kilometer i timen. Noen skyldige her? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sorlandet/4061790.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hehe, noen som liker å bruke bilene sine.. ride on! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Kanskje disse målingene ligger til grunn for plassering av fotobokser? For min del syns jeg at fotobokser hører hjemme i tettbygde strøk og spesiellt i nærheten av skoler og barnehager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 fy faen jeg ler av norge! Hørte masse klaging i dag på radio ang grisekjøring.. at det faktisk KJØRES over 200KM/T på norske veier... OH NEI!!!!!! velkommen etter!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Tape-R fy faen jeg ler av norge! Hørte masse klaging i dag på radio ang grisekjøring.. at det faktisk KJØRES over 200KM/T på norske veier... OH NEI!!!!!! velkommen etter!!! håper ikke du har vært vitne til noe som dette? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg