Gå til innhold

Alle med GOLF kunnskaper! Se her! Trenger hjelp!

Ranger emnet

solrud

Anbefalte innlegg

Kjørte golfen min i stad. er en golf 3 gti 92 modell..

også plutselig stoppet den. starter og alt går rundt, strøm på batt.. men vil ikke starte.. ikke fukt eller noe i fordeler, tennplugger er bra.

hva kan det være`??

Viking trodde kanskje det var noe med bensin tilførlsel... kan det være noe i dette?

Tror dere dette blir dyrt og fikse?

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan høres ut som bensinpumpa har sluknet..

idet du vrir om tenninga fra 0 til 1 skal du høre en svake summelyd fra bensinpumpa, dette for og bygge opp trykket i bensinslangen videre opp mot innsp. hvis du ikke hører noen lyd kan du teste spenning på bensinpumpa...

Er ikke sikker på om det er dette som feiler din bil, men det er en veldig vanlig feil på golf 3, og noe de fleste golf eiere må regne med og skifte..

mvh fredrik

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solrud

Kjørte golfen min i stad. er en golf 3 gti 92 modell..

også plutselig stoppet den. starter og alt går rundt, strøm på batt.. men vil ikke starte.. ikke fukt eller noe i fordeler, tennplugger er bra.

hva kan det være`??

Viking trodde kanskje det var noe med bensin tilførlsel... kan det være noe i dette?

Tror dere dette blir dyrt og fikse?

Først vil jeg bare si, Velkommen til min verden. Har hatt problem med kjerra helt siden jeg kjøpte den. Har skiftet det meste i startsystemet nå. Men i mitt tilfelle har jeg nermet meg årsaken.

Store stygge BensinpumpeRele`t

Jeg har vakkel i kontakten til rele`t men har lest at mange har hatt lignede problem og løsningen var at rele`t var løst. NR 167

Si i fra hvis du finner det ut.

Andre ting kan vere coil. og tempratur sensor i motorblokk, rotor,

bensinpumpe, bensinpumpe sikring. teningslås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Fikk bilen tilbake i dag. 3600 kroner fattigere..

var coilen og bensin pumpe rele som hadde røket!

Store stygge bensin pumpe rele.. Hehe, og coilen..

Så nå er det fikset.. bare et par små ting igjen.

Stramme diverse ting i bilen, har en stor stereo i bilen som dunker rimelig bra ( JBL ) , så må stramme litt.. noen som har litt tips der og??

Og så "klirrer" og "klarrer" eksos anlegget, så det må jeg få sjekket.. kanskje bare noen fester eller noe??

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider