Gå til innhold

Oss galninger i Stavanger ...

Ranger emnet

VeilSide

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mener no at behovet for ett skikkelig bane anlegg på Vestlandet er større enn på Østlandet. Dere har jo både Våler og Rudskogen bare noen timer unna. Hvis vi skal få kjørt av oss litt galskap, må vu få fri en dag fra jobben, fylle 3 tanker med bensin, huske teltet osv. Poenget tatt? Alikavell er det masse vestlendinger på feks. Gatebil treff. Tror nok interessen er til stede

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke sammenligne Eikås og Reve med Våler og Rudskogen eller?

Poenget er at her på vestlandet mangler en ett skikkelig bane-anlegg.

Precious : Får dere ikke lov til å leie banen? Ring TV2. Dem er jo på hugget ang ungdom som føler seg "overtrampet" nå om dagene :D . Med en gang media fyrer opp så legger politikere og andre seg rimelig flate.

Men noe litt annet til dere som kjenner NBF sitt reglemang : Om vist ett bane-anlegg blir brukt til fri ferdsel så kan den ikke brukes til lukkede arrangemang? Er det ikke noe der?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VeilSide

Kan vel ikke sammenligne Eikås og Reve med Våler og Rudskogen eller?

I difting sammenheng er reve og eikås helt sjef...

Vålerbanen funker rett og slett ikke.. alt for mye kjipe lange rettstrekker og slakke flate svinger :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

VeilSide : skulle det ikke opp oss noen politikere i dag eller noe, vet du resultatet?

Det gikk vel på TV Rogaland det tror jeg i går (var i går møtet var). Ett område på 800 mål er sett ut i første omgang med mulighet til utvidelse.

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Vålerbanen funker rett og slett ikke.. alt for mye kjipe lange rettstrekker og slakke flate svinger :)

Da må en si ifra om hva slags bane en ønsker seg til disse som skal lage. Ikke verre en det ;) Det skal iallefall vi gjøre.

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg frest å spytta i lengre tid, gjør det enda..og refser det jeg kan av udugelige inkompetente trangsynte politikerer som synes opera hus og fotball bane er bra, men bil er noe jævla dritt.

Og jeg skal ihvertfall ikke gi meg med det første, om jeg så må ty til CNN.

*irritert*

Kan lese inlegg av personer som vi lever med her i dette distriktet (uff) HER

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

VeilSide : skulle det ikke opp oss noen politikere i dag eller noe, vet du resultatet?

mvh

stian friis helgesen

http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=211395

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Vil ikke si at Eikås er ideelt til noe annet enn Go-Cart. Det er rett og slett litt liten plass til å kjøre biler der. Men må man så må man. Det var jo så vidt jeg vet planer om en skikkelig bane i Rosendal. Dette er jo ideel plassering i henhold til Bergen og Stavanger. Noen som er oppdatert på hva som skjer her?

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere "herifra" :

Møt opp på Jåttå i morgen klokka 1800. Å se på tv er ingen grunn for å ikke komme. Har en interesse for ett motorsportsenter så har en nå en mulighet til å gjøre noe uten at det skal tappe krefter. Det tar bare litt tid fra timeplanen og bensin. Ta med alt av venner og bekjente.

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider